Beantwoord

vervang uw oude simkaart, maar hoe dan?

  • 5 February 2021
  • 1 reactie
  • 562 keer bekeken

Brief en sms van KPN, vervang uw oude simkaart.

Maar antwoord is:  U heeft geen mobiel product gekoppeld aan uw account.

Dat lukt dus niet.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 February 2021, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BarCin.2675, via MijnKPN kun je je mobiele abonnement koppelen aan je KPN ID? Daarna moet je via http://www.kpn.com/vervangjesimkaart je simkaart kunnen vervangen.
Begrijp ik het goed dat ook dat niet lukt? Waar loop je precies vast?
Kun je het later nog eens proberen? Of met een ander apparaat/browser?