Beantwoord

Video bellen

Ik wil video bellen met mijn dochter maar gaat niet geeft dan aan netwerk bezet met mijn zoon gaat het wel maat met mijnn vriendin ook niet hebben allemaal een samsung oh jaa mijn dochter kan wel naar mij video bellen
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 30 mei 2018, 09:38

Dit zijn wel allemaal Samsung telefoons? Want alleen die hebben "echt" videobellen. Bij KPN werkt videobellen (van Samsung) niet meer i.c.m. VoLTE. Je kan dus VoLTE uit (laten) zetten zodat je weer kan videobellen.

Robin

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hebben jullie allemaal een Samsung telefoon + KPN abonnement?
nee mijn zoon heeft tmobile die kan ik wel video bellen mijn dochter ziggo daar kan ik niet mee video bellen maar zij wel naar mij en mijn vriendin heeft ook kpn en daar lukt het helemaal niet mee
Reputatie 7
Badge +29
Dit zijn wel allemaal Samsung telefoons? Want alleen die hebben "echt" videobellen. Bij KPN werkt videobellen (van Samsung) niet meer i.c.m. VoLTE. Je kan dus VoLTE uit (laten) zetten zodat je weer kan videobellen.

Robin
wat is volte en waar moet ik dat uitzetten dan?
nou bij kpn staat volte uit maar lukt nog niet hoor geeft aan netwerk bezet
Reputatie 7
Badge +27
Ha @Hanzie57, welkom! Het klopt helemaal wat Robin zegt: het wil niet in combinatie met VoLTE. Je geeft zelf aan dat het uit staat. Staat het alleen in jouw toestel uit of staat het ook bij ons op het netwerk uitgeschakeld? Ik kijk het graag voor je na als het nodig is. Reageer je daarvoor op mijn privébericht ?
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! VoLTE staat bij ons inderdaad uitgeschakeld. Als jij in je telefoon kijkt bij instellingen, mobiel netwerk, netwerkmodus, zorg er dan voor dat die op 2G/3G staat en niet op 2G/3G/4G. Zet voor de zekerheid ook nog even je toestel uit en aan. Mocht het nu nog niet werken, laat het me nog even weten. Dan bel ik morgen met onze technische dienst om te overleggen waar het nog aan kan liggen.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, heb je het nog kunnen testen? Als ik nog iets voor je kan doen, geef je maar een seintje.
nou nog zoveel geprobeerd maar werkt nog steeds niet hoor bij de ene wel maar bij andere niet laat ik zo zeggen van mij naar mijn zoon wel die heeft tmobile ook naar mijn ene dochter ook tmobile maar naar iemand met kpn lukt het niet is toch wel heel raar daar zou het juist beter moeten gaan zelfs
Reputatie 7
Badge +15
Zou het kunnen dat die mensen waarbij het niet lukt juist Volte aan hebben staan?
ook al gecheckt allemaal uit maar op een of andere manier gaat dat niet bij degenen die bij kpn zijn raar maar is eenmaal zo moet kpn maar eens wat aan doen
Reputatie 7
Badge +15
Ik wil graag voor je controleren of wij daar iets aan kunnen verhelpen. Sinds je laatste bericht in juni is er een klein beetje veranderd. Ik kan helaas niet bij de privéberichten tussen jou en Marcia. En marica is momenteel van haar verlof aan het genieten.
Zou je je profiel kunnen aanvullen met privégegevens? Zou je in het opmerkingsveld ook de KPN mobiele nummers willen zetten waarmee jij niet kan videobellen. ( en wat voor toestel zijn hebben, voorzover bij jou bekend? )
hebben allemaal een samsung mijn vriendin heeft ook dezelfde als ik ook de s5 2017
nummers geef ik niet want dat is prive
Reputatie 7
Badge +15
Zou je dan wel je profiel kunnen updaten, Hanzie? Via de link die ik gaf? Dat is alleen voor jou en KPN inzichtelijk. Ik zal dan de technische dienst vragen of zij een verklaring hebben. Ik vrees trouwens wel dat ze gaan vragen naar nummers van mensen waar jij dit probleem hebt. Anders kunnen ze niks testen. Maar ik wil het eerst wel zonder proberen.

Reageer