Voicemail bericht

• 20 december 2014
  • 7 reacties
  • 376 keer bekeken

Bij het afluisteren van mijn voicemailberichten, geeft de stem na het bericht geen opties (toest 2 voor ..etc). Dat betekent, dat ik meestal te laat ben om op de drie te drukken om een bericht te verwijderen en ik het volgende bericht verwijderen. Die ik dan weer terug moet halen. Heel vervelend, zeker als je veel voicemails krijgt op een dag. Hoe kan ik deze instellingenaanpassen?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Willie830,

Welkom op het forum! Je kunt proberen om de voicemail te verwijderen d.m.v. het bellen naar 12339 (let op dat je dan wel je opgeslagen berichten kwijt bent) en dan weer aan te zetten d.m.v. het bellen naar 12331. Wellicht is het hiermee te herstellen. Kan je me laten weten of dit de oplossing was?
Dan je wel. Ik heb het geprobeerd om de voicemail uit te schakelen en weer in te schakelen, maar dat heeft het helaas nog niet opgelost. Hopelijk is er nog een andere manier om dit op te lossen
Reputatie 7
Badge +28
Jammer! Bel je via 1233 naar de Voicemail of heb je de Voicemail opgeslagen in je contactenlijst? Zou je handmatig naar 1233 willen bellen en dan kijken of dat het probleem verhelpt? Graag hoor ik van je.
Ik bel meestal via 1233, daar is het probleem ook helaas.
Reputatie 7
Badge +28
Erg vervelend.. Zou je mij in een privé bericht je 06-nummer, postcode + huisnummer en type toestel willen sturen? Dan ga ik e.e.a. voor je bekijken.
hoi maria, ik heb je n prive berichtje gestuurd, aar daarna niets meer gehoord van je.
Reputatie 7
Badge +24
Beste Willie830,

Marcia is met zwangerschapsverlof, vandaar dat je geen reactie hebt ontvangen op het bericht dat je gestuurd hebt. Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Wil je mij de gevraagde gegevens toesturen in een privébericht? Alvast dank daarvoor en excuses voor het ongemak.

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer