Beantwoord

Voorraad Huawei P30 Pro

  • 15 December 2019
  • 4 reacties
  • 1099 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb begin deze week mijn abonnement verlengd en de Huawei P30 Pro gekozen als opvolgend toestel van mijn huidige. Met de gedachte dat online snel en makkelijk is en bovendien de volgende dag in huis als ik de tekst 'vóór 21.00 besteld, volgende dag in huis!' moet geloven. Echter is hier niks van waar. Na de bestelling geplaatst te hebben, krijg ik bevestiging van de order én bericht dat het toestel helaas niet op voorraad is. Ik vind het persoonlijk slechte zaak dat dit niet van tevoren aangegeven wordt online. 

Wanneer is het toestel naar verwachting weer beschikbaar?

 

 

Met vriendelijke groet,

Yacintha.

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 December 2019, 10:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Yacintha, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas is de voorraad die de website gebruikt niet altijd real-life en kan het dus voorkomen dat een toestel toch niet op voorraad blijkt. Via jouw bestelstatuspagina kan je inloggen met je ordernummer en postcode, en hier kan je jouw bestelling volgen. Staat hier wanneer je het toestel kan verwachten?

Voor mij is het nog belangrijk om te weten voor welke kleur je hebt gekozen. Ik zie namelijk alleen dat de Huawei P30 Pro Breathing Crystal niet op voorraad is momenteel. Heb je hem in het zwart of aurora aangevraagd, dan zou hij wel op voorraad moeten zijn en zou op de bestelstatuspagina een levering moeten staan! Wil je dat ik even voor je kijk in onze systemen, vul dan je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en eventueel ordernummer.

Heb je nog andere vragen, dan weet je me te vinden!

Reputatie 7
Badge +21

@Yacintha, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je inmiddels antwoord op jouw vraag hebt gevonden?

Hoi Susan, 

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb sinds woensdag de telefoon mogen ontvangen. Ik kon verder nergens vinden of de telefoon wel op voorraad was, maar ik ontving wel een bericht van kpn toen de telefoon verzonden was.

 

In ieder geval bedankt voor je reacties!

 

Vriendelijke groeten en fijne feestdagen, 

Yacintha 

Reputatie 7
Badge +21

@Yacintha, fijn om te lezen dat je hem voor Kerst toch nog binnen hebt! Lekker van genieten! Bedankt en jij ook fijne dagen gewenst!

 

Reageer