vraag stellen op forum

• 28 februari 2012
  • 6 reacties
  • 10098 keer bekeken

Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy 10.1 Tablet.

Ik probeer al weken mijn email adres in te stellen maar ik blijf steken bij het laatste scherm.

Van de KPN winkel heb ik 2 verschillende instellingen gekregen maar geen van beide helpt.

KPN klantenservice verwijst weer naar de winkel en kom je dus ook niet verder.

Kan iemand mij helpen met de juiste instellingen? Ik ben nu aangesloten bij hetnet.

6 reacties

Badge
Beste rose,

Vervelend om te horen! Ik heb uw vraag uitgezet bij een technische afdeling. Zodra ik meer weet kom ik hierop terug.

Vriendelijke groet,

Eduard

Hoi,

ik vermoed dat je het over het instellen van de SMTP hebt (verzenden van de e-mail). Heb je deze instellingen al geprobeerd?:

de server van KPN voor uitgaande e-mail, dit is: mail.kpnmail.nl.

Poort 25, gebruikersnaam/wachtwoord is niet nodig en beveiliging (SSL) ook niet. Ook verder niets van beveiligd aanmelden instellen, dus aanmelden met gebruikersnaam/wachtwoord uitgevinkt.

hoe kan ik zelf een vraag neer zetten op het forum kan dit nergens vinden 

kan jij mij misschien helpen ?

Reputatie 6
Badge +2
http://forum.kpn.com/t5/forums/postpage/board-id/Mobiele_toestellen

Als u op de bovenstaande link klik zou het moeten lukken om een nieuw topic te openen.

Is er iemand die mij kan vertellen wat de goedkoopste optie is om mobiel pinnen aan te schaffen voor onze winkel.

Reputatie 7
Badge +28
Beste Rimsky,

Dat is een hele goede vraag! Wij hebben een 'mobile pay' abonnement voor €12,50 (excl. BTW) per maand. Normaliter wordt dit direct geregeld door het bedrijf wat de pinautomaat levert. Mijn advies is om of met zo'n bedrijf direct contact op te nemen of om bij één van onze XL winkels langs te gaan. 

Je ziet onder aan deze pagina meer informatie. 

Reageer