Beantwoord

Wachtwoord oproepblokkering Huawel mate 20 pro

  • 14 April 2021
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds een paar dagen een tweede simkaart in mijn telefoon. Een van de simkaarten is alleen bedoeld voor zakelijk gebruik en ik zou inkomende oproepen dan ook op bepaalde tijden willen uitzetten. De gehele sim uitzetten is geen optie, want ik wil wel graag het internet kunnen blijven gebruiken. 

Op het moment dat ik de blokkering voor inkomende oproepen wil inschakelen, wordt een wachtwoord gevraagd. Ik heb hier mijn eigen wachtwoord, 0000 en 1234 al geprobeerd, maar geen van allen werkt. Telkens wordt de volgende melding weergegeven: bewerking mislukt, probeer het later nog eens'. Ik heb een tijdje met kpn gebeld, maar ook daar kon ik niet verder worden geholpen.

Wat is de oplossing? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 April 2021, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Denisemiddelvanbergen, welkom! Ik kan je ook niet verder helpen, ben ik bang. Ik kan je niet voorzien van het wachtwoord. Heb je al eens contact gehad met Huawei hierover? Ik weet niet zeker of dit iets wat ingesteld kan worden via ons. Wij hebben wel de mogelijkheid om inkomende gesprekken te blokkeren, maar dan zou je constant contact moeten hebben om het weer uit te schakelen. Dat lijkt me ook niet optimaal!Â