Beantwoord

Wanneer is de LG Wing weer op voorraad

  • 10 June 2021
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Hallo, ik heb 3 week geleden mn abonement verlengd en dus dezelde vraag,? Wanneer wordt de lg wing weer aangeleverd,? Ik woon in delfzijl groningen

 

Mvg Rodney

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 June 2021, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rodneyking ,

De LG Wing 5G Dual-SIM Illusion Sky is niet meer leverbaar en zal dat ook niet meer worden. Dezelfde telefoon maar dan de Aurora Grey zou wel gewoon op voorraad moeten zijn. Ik zou morgen even bellen met de klantenservice via 0800-0402 als ik jou was. Dan kunnen ze, afhankelijk van welke versie van het toestel je hebt gekozen, of een nieuwe aanvraag voor je doen (als het Illusion Sky is)  of waarom er nog niet geleverd is (in het geval van Aurora Grey).

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Rodneyking! Welkom hier en goed dat je even aan de bel trekt! De LG Wing 5G Dual-SIM is inderdaad niet meer leverbaar. Alle bestellingen die nog in het systeem staan, moeten worden geannuleerd. Om je bestelling te annuleren kun je het beste even bellen met onze klantenservice en vragen naar de afdeling opzeggingen (Gratis 0800-0402). Noordzee slaat de spijker dus al op z'n kop!