Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn Smartwatch?

• 30 november 2018
  • 2 reacties
  • 2118 keer bekeken

Zelfde probleem hier voor een Galaxy Watch 42 Midnight Black.
Het zou fijn zijn als je op de KPN site kunt zien of het model voorradig is of niet op het moment dat je het product selecteert.
Ik heb 24 november besteld - en betaald - en moet nu maar afwachten wanneer er een keer geleverd wordt.
De status emails van KPN geven alleen aan dat er helaas nog geen voorraad is. Ik zou het waarderen als er een ETA vermeld wordt.

Groeten,
René

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 2 december 2018, 10:28

Goedemorgen @Enerene. Welkom op het forum! Wat goed om te lezen dat jouw smartwatch inmiddels al is verzonden, waarschijnlijk heb je het al in huis. Het zou inderdaad fijn zijn dat je tijdens het bestellen al kon zien of het op voorraad is. Ik heb dit idee zojuist intern doorgezet, wellicht wordt het in de toekomst toegevoegd aan onze webshop. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Mijn wens is gehoord... zojuist email ontvangen dat de watch verstuurd is en morgen wordt bezorgd.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Enerene. Welkom op het forum! Wat goed om te lezen dat jouw smartwatch inmiddels al is verzonden, waarschijnlijk heb je het al in huis. Het zou inderdaad fijn zijn dat je tijdens het bestellen al kon zien of het op voorraad is. Ik heb dit idee zojuist intern doorgezet, wellicht wordt het in de toekomst toegevoegd aan onze webshop. Ik wens je veel plezier met je nieuwe aankoop! 😉

Reageer