Beantwoord

wifi doet het niet meer op telefoon

• 9 augustus 2013
  • 6 reacties
  • 29228 keer bekeken

Sinds ik terug ben van vakantie doet mijn wifi thuis het niet meer op mijn telefoon maar op mijn computer heb ik gewoon wifi verbinding. het toestel geeft steeds een verificatiefout. Ik heb een Samsung Galaxy s2.

Op andere wifi netwerken bij andere mensen kan ik wel gewoon zonder problemen inloggen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen?

icon

Beste antwoord door virgo001 30 augustus 2013, 00:47

heer, ik heb als noodoplossing een tweede route aangesloten van het merk site com en de wifi op de nokia n8 werkt als een trein, had liever gehad dat de experiabox naar behoren werkt. we hebben allemaal een nokia telefoon, dus was het zeer onhandig dat dit niet functioneerde. misschien hebben anderen wat aan deze oplossing, had toevallig nog een oude router liggen. vr gr

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Er is een app beschikbaar in de Google Play Store genaamd Wifi Fixer. Dit is een oplossing gebleken voor vele anderen die dezelfde problemen tegen zijn gekomen met de wifi.

bij mij werkt de wifi op de mobiel ook niet meer, heb nokia telefoon, dus de google store is geen optie voor de oplossing

heb alle instellingen al geprobeerd niets helpt tot nu toe

Reputatie 7
Badge +12
Welk type nokia gaat het hier dan om en is het alleen thuis dat de wifi niet werkt of ook andere wifi netwerken?

is een nokia n8, en op andere netwerken geen probleem, alleen met de speedtouch doet hij het niet

Reputatie 7
Badge +12
Na wat te lezen lijkt het erop dat er problemen zijn met de speedtouch en dat dan QoS uitgezet moet worden op de modem.  Hiervoor kunt u contact opnemen met uw vaste provider.

heer, ik heb als noodoplossing een tweede route aangesloten van het merk site com en de wifi op de nokia n8 werkt als een trein, had liever gehad dat de experiabox naar behoren werkt. we hebben allemaal een nokia telefoon, dus was het zeer onhandig dat dit niet functioneerde. misschien hebben anderen wat aan deze oplossing, had toevallig nog een oude router liggen. vr gr

Reageer