Beantwoord

Xiaomi 11 Gratis earphones

  • 26 March 2021
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik heb mijn nieuwe toestel ontvangen, maar geen earphones en geen informatie over deze actie - zie afbeelding. Op het informatie-icoontje klikken doet niks. Hoor graag hoe ik de earphones kan ontvangen!

icon

Beste antwoord door RBxx 26 March 2021, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @juliemango als ik op dat icoontje klik, dan krijg ik de volgende informatie:

Nu met Mi True Wireless Earphone 2S t.w.v. € 79,- cadeau!

Bestel jij tussen 15 maart en 4 april 2021 de gloednieuwe Xiaomi Mi 11 5G met een 1 of 2 jarig-abonnement?

Dan ontvang je de Mi True Wireless Earphone 2S t.w.v. € 79,- cadeau. Dat klinkt als muziek in de oren!

Wil jij gebruikmaken van deze deal? Vraag dan via dit formulier jouw earphones aan. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Registreren kan tot en met 19 april 2021.

Klik op dat formulier, dan kom je op de volgende website:

https://xiaomi.myactions.eu/action.php?lang=xiaomi_mi_11_pre_order_NL

Succes!

O, juist. Op desktop zie ik het nu ook. Op de mobiele site is het icoontje niet klikbaar en daar heb ik besteld, vanuit MijnKPN-app. Misschien goed om iets aan te doen! Dank voor je hulp. 

Reputatie 7
Badge +21

@juliemango  Ik heb mijn telefoon er ook even bij gepakt en ik zie wat je bedoelt.
Bij mij is het icoontje ook niet klikbaar, maar het gaat alleen mis in “portrait” mode. Als ik het toestel een kwartslag draai naar “landscape” werkt het wel.