Beantwoord

Zwart scherm na oproep nummer en bij niet opnemen niet stop kunnen zetten

  • 9 January 2017
  • 10 reacties
  • 16273 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 7 reacties
Als ik iemand bel gaat het scherm op zwart en kan ik niet meer ophangen
icon

Beste antwoord door J.S 16 January 2017, 19:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Het betreft een Lumia 550
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @J.S, welkom op het forum. Goed dat je het meldt. Om dingen uit te sluiten is het verstandig om jouw simkaart te testen in een andere mobiel. Gebeurt het dan ook? Ik denk eerlijk gezegd dat het probleem in de telefoon zit. Je kan dan de Lumia resetten. Vergeet niet eerst een bank-up te maken. Ik hoor graag of dat helpt!
Bedankt voor uw reactie,alleen ikzelf kan en durf geen back up te maken dus dat moet even aan iemand vragen.
Als ik meer weet laat ik het u weten.
Gr. J.s.
Reputatie 7
Badge +25
Dat is prima. 🙂 Een back-up maken voor de Lumia is wel redelijk belangrijk. In de KPN-winkel zouden ze je daar vast ook bij kunnen helpen. Als je vragen voor mij hebt laat het dan vooral weten.
Reputatie 7
Badge +25
Is het inmiddels gelukt @J.S? Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.
Nee ik heb nog niemand gevonden die verder kan helpen.Ik heb wel vernomen dat er meer colega's zijn die dit probleem hebben( het is een telefoon van de zaak), dus het is nog even afwachten.
Gr. J.s.
Reputatie 7
Badge +30
Is het niet zo dat je de sensor blokkeert? Vermoedelijk boven in de telefoon zit een sensor die afstand meet. Als je de telefoon dan bij je oor houdt gaat het scherm uit zodat je niet perongeluk iets aanklikt met je oor. Als je deze sensor met je hand of vinger blokkeert dan zal het scherm ook uitgaan.
Reputatie 7
Badge +25
Daar had ik nog niet aan gedacht Robin. Zou dat het kunnen zijn J.s? Als je 'm van je oor weghaalt en een paar keer op het scherm tikt gebeurt er niets? Ik heb Google er nog wel op losgelaten en dit is het enige wat ik kon vinden: zwart beeld bij bellen Nokia.
Daar ben ik weer,
Het blijkt toch te maken te hebben met het kleine sensortje wat soms verschuift achter de beschermingshoes ( houder)
Nu ik het weet hou je er rekening mee en moet je de telefoon af en toe omlaag duwen in de houder.
Iedereen die geprobeerd heeft om mij te helpen ,bedank ik voor de moeite.
Mvgr J.S.
Reputatie 7
Badge +25
Irritant maar het scheelt wel dat ie niet defect is of iets dergelijks. Top dat je het ons nog hebt laten weten! 🙂