Beantwoord

1 nummer 2e SIM data only

  • 19 June 2020
  • 5 reacties
  • 618 keer bekeken

Ik wil voor hetzelfde nummer een 2e SIM kaart die simultaan werkt, en die (alleen) voor data wordt gebruikt (voor tablet en/of auto). 

Dus geen nieuw data-only abonnement zoals eerder op het forum werd gesuggereerd.

icon

Beste antwoord door PeterG 19 June 2020, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dan kan ik kort zijn: wat jij wilt heeft KPN niet.

Alleen Vodafone heeft Multisim (alleen met de RED abonnementen), dan heb je een tweede sim data only op dezelfde bundel.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @cjoziasse, welkom op het forum. 

Peter legt dit goed uit. Vodafone biedt dit wel aan, maar zover ik weet kan dit niet helemaal gelijktijdig. Je moet dan 1 van de 2 kiezen. Dit was in ieder geval begin vorig jaar toen ik het zelf heb mogen testen.

@PeterG Ik laat me graag verbeteren als ik nu dingen zeg die niet kloppen. 

Als het goed is zou de Multisim van Vodafone “gelijktijdig” gebruikt kunnen worden. Tijdens data gebruik van het data only apparaat kan de telefoon waarschijnlijk idd even geen data gebruiken. Maar wel bellen en sms-en.

Reputatie 7
Badge +24

Als het goed is zou de Multisim van Vodafone “gelijktijdig” gebruikt kunnen worden. Tijdens data gebruik van het data only apparaat kan de telefoon waarschijnlijk idd even geen data gebruiken. Maar wel bellen en sms-en.

Voor mijn duidelijkheid, kan je dan dus met beide sims tegelijkertijd bellen? 

Nee. De 2de sim van de Vodafone Multisim ondersteunt dat geheel niet.

https://forum.vodafone.nl/simkaart-123/multi-data-sim-kun-je-er-ook-mee-bellen-297012

Volgens deze info zou de databundel wel door beide sims tegelijk gebruikt kunnen worden.