Beantwoord

12 september bestelde Nokia 6 geannuleerd. Nog geen geld terug. Hoe lang duurt zoiets? Hele leverproces is een drama.

• 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

17 juli een Nokia 6 besteld in de telefoonwinkel. Meerdere malen contact gehad wanneer geleverd zou gaan worden. Verder geen berichten ontvangen vanuit KPN of wie dan ook. Zelf geconcludeerd dat het gekoppelde afleveradres niet klopte dus snel nog contact opgenomen. Via de klantenservice te horen gekregen na veel vijfen en zessen dat ik bij de telefoonwinkel het adres kon laten wijzigen. Die zeiden dat dat niet kon. De desbetreffende medewerker was uiterst onvriendelijk. Heb bij hem nog aangekaart dat we al heel lang zitten te wachten. Al lang betaald hebben maar nog steeds niks ontvangen. Uitspraak van de medewerker was dat het een probleem was van Nokia en dat hij geen coulance kon geven.

Uiteindelijk maar geannuleerd op 12 september. Maar nog geen geld ontvangen. We proberen wel met zijn allen een optimale klantbeleving te bewerkstelligen maar op deze manier wordt het moeilijk.

Wanneer krijg ik nu mijn geld terug??
icon

Beste antwoord door Koen_1 29 september 2017, 17:14

Hoi @Stevie1962, welkom op het forum! Wat een verhaal zeg 😞 Vervelend om te lezen dat je uiteindelijk hebt moeten besluiten je bestelling te annuleren. Het kan tot 6 weken na annulering duren voordat het bedrag teruggestort wordt. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Stevie1962, welkom op het forum! Wat een verhaal zeg 😞 Vervelend om te lezen dat je uiteindelijk hebt moeten besluiten je bestelling te annuleren. Het kan tot 6 weken na annulering duren voordat het bedrag teruggestort wordt. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer