Vraag

A70 - tijdaanduiding

  • 19 December 2020
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

De klok op mijn startscherm loopt 4 minuten voor. In de KPN-winkel gaven ze me een nieuwe SIM-kaart, als zou dat de oplossing zijn. Vervolgens werd ik overladen met verkooppraatjes over nieuw abonnement en de aanschaf van een tablet. Eenmaal thuis bleek dat de klok nog steeds niet gelijk loopt. Hoe komt dat en wat kan ik eraan doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @LMG 

Staat in de instellingen de tijd wel op 'automatisch' ?

 

Dankjewel Ruud, dat is het. Ongelooflijk dat ze me dat in de winkel niet vertellen. Dan naar internet. Ik ben door KPN op de chat door een ‘agent’ (medewerker) eruit gegooid. Vervolgens via Klantenservice 08000402 zogezegd doorverbonden naar de technische dienst omdat het aan mijn toestel zou liggen en vervolgens werd de verbinding verbroken. Jij schrijft een tevreden klant te zijn, maar ik vind dit geen manier. Wel geweldig dat je dan van medeklanten een deugdelijk antwoord krijgt. Dus NOGMAALS DANK!

Reputatie 7
Badge +24

Hi @LMG, welkom hier. 

Soms kan het zo simpel zijn, dankjewel Ruud! 

Wel ben ik verbaasd dat dit gekoppeld is aan je simkaart of een nieuw abonnement en zelfs een tablet(???). Dat hoort zeker niet zo, mijn excuses. 

Weet je nog in welke winkel dit was en op welke datum en tijdstip jij daar was? Dan kan ik dat intern oppakken. 

Ja, Alex, dat was verleden week zaterdag (ik vond het al vervelend om in coronatijd naar de winkel in het Stadshart te moeten), dus 12.12.2020 14:36:12 Stadshart Zoetermeer. Ik had sterk de indruk dat de medewerker bonussen ontvangt als hij producten verkoopt en er daarom zo op gebrand was. Het zouden aanbiedingen zijn, gekoppeld (restant) aan Black Friday en ik moest stante pede beslissen. Ik heb er een USB C-kabel gekocht en op de factuur staat als Verkoper 854300/854300.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ga hiermee bezig, nogmaals sorry en bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om dit door te geven. 

Mocht je ons nodig hebben in de toekomst, dan kun je ons hier vinden. :relaxed:

Dit platform, werkt ideaal. Vandaag zo veel moeite gedaan om de klantenservice te vinden. En dan steeds eruit gezwiept. Ja, ik moet vaker doorzoeken bij de instellingen. Goede les.

Jij ook bedankt,  Alex.

Groet, LMG

Reputatie 7
Badge +24

Geen dank, graag gedaan.