Beantwoord

Aan of uit zetten van roaming in Sri lanka met de speciale bundel van de KPN

• 12 januari 2018
  • 3 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb een nokia 5 en weet eigenlijk niet goed hoe ik ROAMING aan en uit moet zetten.,en of dat verstandig is als ik een speciale KPN bundel heb gekocht. De optie niets doen en automatisch laten kiezen is misschien de meest voor de hand liggende oplossing. Graag een advies.
icon

Beste antwoord door Paul_ 15 januari 2018, 12:32

Hoi Gerrit, goede vraag. Roaming moet wel aan staan als je in het buitenland via het mobiele netwerk wil internetten. Dus ook als je een bundel hebt geactiveerd. Je kan roaming eigenlijk zien als toestemming geven om op een ander netwerk dan die van KPN zelf te gaan. En in het buitenland zit je per definitie op een ander netwerk. Zo zet je roaming aan:

- Ga naar het menu
- Selecteer instellingen
- Selecteer meer
- Selecteer Mobiele netwerken
- Schakel Gegevensroaming in

Laat je weten of dat lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Gerrit, goede vraag. Roaming moet wel aan staan als je in het buitenland via het mobiele netwerk wil internetten. Dus ook als je een bundel hebt geactiveerd. Je kan roaming eigenlijk zien als toestemming geven om op een ander netwerk dan die van KPN zelf te gaan. En in het buitenland zit je per definitie op een ander netwerk. Zo zet je roaming aan:

- Ga naar het menu
- Selecteer instellingen
- Selecteer meer
- Selecteer Mobiele netwerken
- Schakel Gegevensroaming in

Laat je weten of dat lukt?
Hallo Paul
Ik heb de taak die jij beschrijft uitgevoerd en het is mij nu helemaal duidelijk.Zoals je het aan geeft werkt het prima( ook voor een digibeet) Dank voor de uitleg Gerrit
Reputatie 7
Badge +24
Top! Dan wens ik je een mooie tijd in Sri lanka. Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.

Reageer