Aanbieding Samsung Galaxy Y prepaid

• 21 juli 2013
  • 3 reacties
  • 5397 keer bekeken

Gisteren in de KPN winkel de aanbieding Samsung Galaxy Y Prepaid gekocht. Nu met registreren vroeg ik me af hoe ik de € 20 extra beltegoed en een gratis Capitool reisgids kan aanvragen.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
http://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-y-kpn-prepaid-capitool-compact-reisgids-cadeau/voorwaarden.html

BIJZONDERE ACTIEVOORWAARDEN SAMSUNG

Lees deze Bijzondere Actievoorwaarden en de bijhorende Algemene Actievoorwaarden zorgvuldig door.

Actie: Ga naar www.samsung.com/nl/promotion, klik op promotie, print het online aanmeldformulier uit en vul deze in. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon uiterlijk vóór 14 september 2013 naar het adres: 

Samsung Capitool promotie 
Antwoordnummer 1049 
6200 VB MAASTRICHT 

Bedankt! Dat is voor het Capitol reisgids.. En nu alleen nog de vraag hoe ik aan de € 20 extra beltegoed kom. 

Reputatie 4
Badge +1
Dag Tymon,

Excuus maar op die vraag kan ik niet met zekerheid voor je beantwoorden. Het is mogelijk dat het beltegoed al is bijgeschreven, informeer hierover via het nummer 1200 of 0800-0105. Mocht je er niet uit komen dan is mijn advies om even terug te gaan naar de KPN winkel.

Laat maar even weten of het gelukt is en zo niet dan weet misschien iemand van het KPN webcare team je vraag met meer zekerheid te beantwoorden.

Groetjes,

Sjoerd

Reageer