Beantwoord

Aankoopbewijs Samsung Galaxy S9+ 256

• 5 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb deze week in de KPN winkel mijn abonnement verlengd en daarbij een Galaxy s9+ uitgekozen. Voor de bijbehorende cashbackactie van Samsung moet ik een aankoopbewijs uploaden. Dat kan ik niet vinden in mijn account? Kan dit mij toegezonden worden?
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 augustus 2018, 15:46

Hi Svenakkermans, leuk dat je ons hebt gevonden op het forum. Ik kan je aankoopbewijs per e-mail toesturen. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan stuur ik het aankoopbewijs z.s.m. op 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Svenakkermans, leuk dat je ons hebt gevonden op het forum. Ik kan je aankoopbewijs per e-mail toesturen. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan stuur ik het aankoopbewijs z.s.m. op 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer