Beantwoord

Aankoopbewijs SamsungS21 ontvangen

  • 8 April 2021
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Beste KPN, op 17 februari jl heb ik de Samsung S21 besteld. Er liep op dat moment een actie dat ik er galaxy buds en smart tag bij zou krijgen. Hiervoor moest ik een formulier invullen, maar ik heb een mail gekregen dat hier informatie ontbreekt. Ik moet een aankoopbewijs sturen met aankoopdatum erop. Dit heb ik echter nooit gekregen, want in de mail na de aankoop heb ik alleen een prijsoverzicht en algemene voorwaarden gekregen. Zou ik alsnog het aankoopbewijs met aankoopdatumkunnen krijgen? Mijn bestelnummer was SISH148804

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 April 2021, 18:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wouter_99, welkom en bedankt voor jouw bericht! 

Die actie ken ik nog wel en daar heb je inderdaad het aankoopbewijs voor nodig: het aankoopbewijs kun je vinden in de bijlage van het contract of downloaden via de online bestelstatus tool. Je logt in met jouw ordernummer en postcode en aan de rechterkant kun je het contract maar ook de aankoopbon downloaden (ook handig om even goed op te slaan, voor je eigen administratie). 
Laat je weten of het gelukt is om jouw aankoopbon alsnog te downloaden?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!