Beantwoord

Aankoopbewijs telefoonhoesje kwijt

  • 3 October 2019
  • 4 reacties
  • 285 keer bekeken

Op vrijdag 8 februari heb ik bij de kpn winkel in Oosterhout een telfoonhoesje Clear View gekocht voor mijn samsung S9 plus. Nu is deze al kapot en ben ik hiermee naar de winkel geweest. Nu hebben ze alleen de bon nodig alleen heb ik deze niet meer, wel heb ik gepind en heb ik hiervan alle gegevens. Is het mogelijk deze bon uit het systeem terug te halen?

Gegevens:
Gepind 8 feb 2019 17.24 uur
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 October 2019, 11:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Sharon2005

Vervelend dat het hoesje al stuk is. Als de KPN-winkel de bon niet kan terugvinden, dan zal het ergens anders bij KPN ook niet lukken.

Je kunt wellicht wel een printje maken van de afschrijving van je rekeningnummer op de Mijn-omgeving van jouw bank. Het is wel een beetje flauw dat de KPN-winkel jou op basis van dat printje niet wil helpen aan een nieuw hoesje. Maar aan de andere kant volgen ze waarschijnlijk wel de regels hierover.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Sharon2005, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In principe is er inderdaad altijd een aankoopbon nodig, zodat we kunnen verifiëren dat je hem bij ons gekocht hebt (en niet bij een andere telefoonwinkel). Het kan natuurlijk zo zijn dat je dit een keer kwijtraakt, je gaat er ook niet vanuit dat het zo snel stuk gaat.. Ik kan hem helaas niet achterhalen, omdat het via de KPN winkel is gegaan.

Wanneer je een kopie van de betaling hebt (waarop bij de omschrijving staat op welke dag, tijdstip en om welk product het gaat door middel van een code) zou dit ook genoeg moeten zijn. Ze zouden in de KPN winkel dan moeten kunnen opzoeken waar het om gaat. Ben je al naar de KPN winkel geweest met de informatie die je hierboven noemt? Dus met de gegevens van je internetbankieren? Het zou voor mij logisch zijn dat ze er dan naar gaan kijken, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik niet exact weet welke regels er in de KPN winkels gehanteerd worden hiervoor.
Reputatie 7
Badge +28


Je kunt wellicht wel een printje maken van de afschrijving van je rekeningnummer op de Mijn-omgeving van jouw bank. Het is wel een beetje flauw dat de KPN-winkel jou op basis van dat printje niet wil helpen aan een nieuw hoesje. Maar aan de andere kant volgen ze waarschijnlijk wel de regels hierover.


@Sharon2005

Ben je al met het printje van internetbankieren teruggegaan naar de KPN-winkel?
Hebben ze jou nu alsnog een nieuw hoesje verstrekt?
Reputatie 7
Badge +21
@Sharon2005 , ik ben ook benieuwd hoe het is afgelopen!

Reageer