Beantwoord

Aankoopbon kwijt los toestel in de KPN winkel

  • 3 November 2019
  • 9 reacties
  • 325 keer bekeken

Badge

Ik heb op 3 januari 2018 een Samsung s8 in de winkel van KPN gekocht, maar ik ben de aankoopbon kwijt. Ik heb geprobeerd te bellen en te vragen of ze deze nog konden opsturen, maar dat kon niet en ze zeiden dat ik dit bij de winkel nog kon opvragen. Ik naar de winkel gegaan en daar zeiden ze, nee na 6 maanden kunnen wij de aankoopbon niet meer vinden in ons systeem en zeggen ze bel maar met de klantenservice.. ik word van kastje naar de muur gestuurd, maar ik wil gewoon graag mijn aankoopbon terug. 

Het gaat hierbij om de aankoop van een los toestel.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 November 2019, 19:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Michiel, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Om welk toestel gaat het precies? En heb je dit toestel bij een abonnement van KPN genomen?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Badge

Gaat om een Samsung s8, zonder abonnement alleen los toestel. En heb al mijn gegevens al aangevuld 👍

Reputatie 7
Badge +24

Zonder abonnement wordt het lastig om het bonnetje te achterhalen na 6 maanden. Dan is het namelijk nergens aan gekoppeld wat adresgegevens betreft. Ik ben bang dat je in dit geval pech hebt. 

Ik heb aankoopbon v toestel met abonnement 

kunnen de bon niet meer lezen

Kunt u deze opzoe

12-10-2015

Gaat om een iPhone 8 zwart 

Imei nummer kunnen we tot de laatste paar cijfers niet lezen

Reputatie 7
Badge +24

Hi Monique, welkom hier. 

Heb je die iPhone via ons gekocht? 2015 kan overigens niet, de iPhone 8 is in 2017 uitgekomen. Het IMEI nummer kun je overigens achterhalen door dit te doen.Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Info'. Scroll daar iets naar beneden.