Beantwoord

Aankop bon kwijt los toestel in de winkel minder dan 6 maand geleden

  • 8 November 2019
  • 6 reacties
  • 201 keer bekeken

Ik heb op 13 Juni in de KPN winkel bij mij in de buurt de Samsung Galaxy s10 gekocht. Maar hij begint vreemd te doen bij het opladen. Helaas door de verhuizing ben ik de bon kwijt geraakt. Maar mijn aankoop is minder dan 6 maanden geleden. 

Ik heb een los toestel gekocht zonder abonnement. Nu ben ik dus vandaag naar de winkel gegaan… maar daar zeggen ze dat ze mijn aankoop bewijs niet meer kunnen vinden. Ze zeggen dat ze alleen mijn abonnement kunnen vinden en dat die aan mijn toestel gekoppeld is. 

De klantenservice had ik al gebeld… maar die zei dat ik terug naar de winkel moest. En de winkel zegt geen bon te hebben. 

Wat moet ik nu?! Wil graag mijn aankoopbon terug i.v.m. reparatie garantie.

icon

Beste antwoord door MevrouwLisa 8 November 2019, 16:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @MevrouwLisa , als je per pin betaald hebt zou je een afdruk van die PIN-betaling bij je bankaccount kunnen maken, dat is ook een bewijs.

 

@Jan-D  Bedankt voor je advies. Ik heb net de oplossing gevonden. Maar ik u advies neem ik zeker mee en voeg ik erbij! 

Hallo @MevrouwLisa , dan ben ik ook benieuwd naar jouw gevonden oplossing.

@Jan-D  Ik ben in eerste wat gaan zoeken op de forums. Uiteindelijk heb ik nogmaals de klantenservice van KPN gebeld, en kreeg een medewerker aan de lijn, die een vervangend aankoop/ garantie bewijs heeft gestuurd. Nadat ik alle gegevens, van mijzelf, en toestel doorgegeven had. 

Eerder deze dag had ik al gebeld met de klantenservice en werd ik niet geholpen en schoot ik niks op, en in de winkel kwam ik al helemaal geen stap verder met de desbetreffende medewerker. 

Dus dankzij de medewerker van de klantenservice van net, die het geduld had om mee te denken en te luisteren is mijn probleem opgelost. 

 

Hallo @MevrouwLisa , goed om te lezen dat het inzake de aankoopbon opgelost is, nu nog maar hopen dat de klachten over de telefoon ook verholpen kunnen worden.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Lisa, welkom hier. 

@Jan-D  Ik ben in eerste wat gaan zoeken op de forums. Uiteindelijk heb ik nogmaals de klantenservice van KPN gebeld, en kreeg een medewerker aan de lijn, die een vervangend aankoop/ garantie bewijs heeft gestuurd. Nadat ik alle gegevens, van mijzelf, en toestel doorgegeven had. 

Eerder deze dag had ik al gebeld met de klantenservice en werd ik niet geholpen en schoot ik niks op, en in de winkel kwam ik al helemaal geen stap verder met de desbetreffende medewerker. 

Dus dankzij de medewerker van de klantenservice van net, die het geduld had om mee te denken en te luisteren is mijn probleem opgelost. 

 

Topper die man/vrouw, scheelt mij weer werk. :wink: