Beantwoord

Aanschaf Huawei 30Pro

  • 9 May 2019
  • 4 reacties
  • 1334 keer bekeken

Bij de aankoop van de Huawei Pro30 zou ik een smartwatch kunnen krijgen. Ik vind het nogal ingewikkeld om het registratieformulier in te vullen, eerst kom ik uit bij een verouderd product, de sonos. na even zoeken toch bij de smartwatch, dan vul ik het totale formulier in maar de dingen die ik moet uploaden lukt me niet.
weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 May 2019, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Renetta . Welkom op het forum!
Wat jammer dat het nog niet wil lukken met die actie. Ik ga proberen je op weg te helpen!
Jij doelt denk ik op deze site: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30_p30pro_promotie/

Wat gaat hier precies mis? En met welk apparaat bekijk jij de site?
Als ik de site bekijk is het de bedoeling dat je 'registreer' klikt en vervolgens de gegevens invult en een aankoopbewijs upload. Mijn advies zou zijn om het met een laptop of pc te proberen. Bij voorkeur de browser chrome of firefox. Die werken vaak het beste.
Bedankt voor de aangeboden hulp maar het is me inmiddels gelukt, ik moest foto's maken van de aankoopbon en van de Imeicode op de doos. Gisteren werden die niet geaccepteerd en vanmorgen ineens wel. Nu maar wachten op de smatrwatch.
Het is nog wel erg wennen aan de nieuwe Huawei, ik was aan een Samsung gewend. De Huawei heeft zulke kleine lettertjes op het toetsenbord bij de whatsapp en vooral de bovenstaande leestekens zijn voor mij bijna niet te zien, zou het toetsenbord ook veranderd kunnen worden?
Hoi @Renetta . FIjn dat het andere issue is opgelost.
Wat je lettertype betreft ben ik geen expert maar ik vermoed dat dát via de algemene android instellingen kan. Ik heb dit voor je op het internet gevonden:
  1. Open het tabblad Toepassingen en tik op Instellingen.
  2. Tik op Weergave en dan op Lettergrootte.
  3. Selecteer de gewenste lettergrootte.
Nogmaals, dit is niet mijn vakgebied, maar ik hoop dat dit je verder helpt! 🙂