Beantwoord

aantal zenders werken niet op nieuwe samsung a50

  • 29 October 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

sinds gister een nieuwe samsung a50 gekregen, fox sports en een aantal andere zenders doen het niet en geeft de melding… oeps er ging iets mis. Op mijn oude s6 nooit geen probleem gehad….

icon

Beste antwoord door Jiske_ 31 October 2019, 11:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi @sander ten broek , welkom op het forum! Er is geen storing bekend met ITV Online dus we zullen even moeten uitzoeken wat er precies aan de hand is. Kijk je op je Wifi verbinding of via 4G?  Log je in met je KPN ID of je abonnee nummer en pincode? Als je, in plaats van inloggen met het abonneenummer, kiest voor inloggen met je KPN ID of andersom, lukt het dan wel? Krijg je ook nog een nummer te zien bij de foutmelding of alleen de tekst?

Zou je ook de app eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? 

Mocht dit het probleem niet oplossen hoor ik graag welke zenders deze melding geven. Zou je dan ook je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

 

Na alles een update te hebben gegeven werkt het weer, bedankt voor het bericht.:grinning:

Reageer