Beantwoord

Abbnoment verlengen

  • 6 January 2019
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Hallo,
ik vroeg mij af hoe het zit met je abbonoment verlengen.
Je mag 4 maand vab te voren je abbonoment verlengen. Geld dat alleen als je bij kpn blijft of kan je ook naar een andere profider?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 January 2019, 19:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Larissa, welkom op het forum. Verlengen kun je 4 maanden van tevoren doen bij KPN, je nieuwe contract gaat dan wel 4 maanden later in maar kan handig zijn als je met een toestel verlengd omdat je je toestel gelijk krijgt. Als je over wilt stappen naar een andere provider zal dit wel pas na de einddatum van je contract kunnen. Is alles zo duidelijk?
Kan je 4 maand van te voren ook verlengen met telefoon maar van een andere profider? Die dan natuurlijk na het eindcontract pas ingaat?
Reputatie 7
Badge +24
Bij ons kan dat 4 maanden van tevoren wel, 120 dagen om precies te zijn. Ook bij andere providers zou dit moeten kunnen. Als je dit zeker wilt weten zou je het bij de andere provider na moeten vragen, vermeld duidelijk je einddatum. Dan kunnen zij dit voor je regelen.
Als ik het goed begrijp nu... als de andere profider ook 4 maand van te voren verlengen doet zou het kunnen? Mvg
Reputatie 7
Badge +24
Ja, let wel op dat je bij ons nog wel de 4 maanden af moet maken en dat het abonnement van je nieuwe provider dus pas over 4 maanden moet starten. Anders betaal je dubbel.