Beantwoord

Achterzijde S8 laat los, opgezwollen accu?

  • 3 November 2020
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo,
Ik heb in mei 2018 bij KPN een S8 gekocht, waarvan de achterzijde los laat.
Mijn abo van 2 jaar was deze zomer voorbij, en ik heb nu een 1 jaar abo van KPN.
Mijn partner heeft eveneens een S8, net zo jong toestel en geen problemen, en ook een 1 jaar KPN abo.

Zou het kunnen dat de accu opzwelt en de achterzijde aan het los duwen is?
Ik zie aan de linker zijde een spleet tussen het toestel en het achter plaatje, waartussen ik de lijm draadjes kan zien lopen. Wanneer het weer tegen elkaar aan druk laat het direct weer los, alsof er spanning op zit.

Kent iemand dit probleem? en wat zou ik het best kunnen doen?

groet
koen

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 November 2020, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Grizzly, welkom op het forum! 
Dit lijkt er inderdaad op dat de batterij aan het opzwellen is.  Ik vind op internet dit plaatje bij een vergelijkbaar geval:
 

Volgens mij is dit te repareren door de accu te laten vervangen maar je kunt hier eigenlijk het beste mee naar een reparateur.
Je kunt dit ook via ons doen in de winkel of reparatie.kpn.com  maar dit valt niet meer onder de (2jaar fabrieks)garantie en is waarschijnlijk goedkoper om bij een kleine onafhankelijke reparateur te laten doen.

Dank u voor uw reactie. 
Dat geeft mij er vertrouwen in dat het inderdaad de opzwellende accu is. Er komt een nieuwe in 👍