Beantwoord

Actie AKG koptelefoon en Rijksmuseum bij Samsung S9

• 20 november 2018
  • 10 reacties
  • 647 keer bekeken

Beste mensen
Ik kon mijn abonnement verlengen gisteren en heb dat ook gedaan.
Heb 4 nummers met gezin en ben KPN compleet.
Nu kon ik voor de nieuwe samsung s9 kiezen (vermeld op de website 19 nov bij de telefoon) en kreeg ik daarbij AKG koptelefoon twv 149 euro en 75 euro museumtegoed. Mooie deal. Zojuist mijn telefoon gehaald en gekeken hoe ik de koptelefoon en museumgedoe in ontvangst kon nemen. Welnu.....de actie liep tot 18 nov en krijg dus niets. KPN adverteert 19 nov met iets wat je niet krijgt. Terug naar de KPN winkel en wat zij mij kon bieden was even een week wachten voor 100 euro cashback of de telefoon terug geven en een andere kiezen??? Na ja....had alles al geinstaleerd en natuurlijk de s9 zelf gehouden.
Ik denk plaats het op dit forum misschien dat er meer mensen zijn, want volgens mij heb ik gewoon recht op bijna 250 euro aan handel, of zie ik dit verkeerd ;)

hoor graag

grt NP Bos
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 november 2018, 14:01

Goedemiddag NPB72, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Allereerst vind ik tof om te horen dat je weer voor KPN hebt gekozen! Wel is het hartstikke jammer dat je nu deze ervaring meekrijgt, en dat je je nu misschien ook een beetje opgelicht voelt. Ik heb de website er meteen even bij gepakt, zowel van Samsung als van KPN. Ik heb het volgende gevonden hierover (beetje naar beneden scrollen):
Kocht jij tussen 15 oktober 2018 en 18 november 2018 een Samsung Galaxy S9 of S9+ met abonnement bij KPN? Dan krijg je een zwarte draadloze on-ear hoofdtelefoon AKG Y500 t.w.v. € 149,- cadeau! Registreer jouw product vóór 2 december 2018 op de Samsung promotiepagina

Kocht jij tussen 14 september en 18 november 2018 een Samsung Galaxy S9, S9+ of Note9 met abonnement bij KPN? Dan krijg je een Rijksmuseum pack t.w.v € 75,- cadeau! Registreer jouw product vóór 2 december 2018 op de Samsung promotiepagina.

Ik zie helaas nergens 19 november.. Het kan zijn dat er tot 19 november stond, dat kan ik niet achterhalen. Maar tot 19 november betekend tot en met 18 november. Dat kan erg verwarrend zijn!

Wil je nu alsnog gebruik maken van de huidige actie (verlaagde prijs) dan kan je binnen 14 dagen annuleren. Je moet dan wel het toestel inleveren en opnieuw een bestelling plaatsen.. Omslachtig, maar helaas kan dit niet op een andere manier.

PS: De actie met de Harman Kardon speaker is alleen voor een nieuw 2-jarig Zorgeloos abonnement en geldt niet voor een verlenging!
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi, daar wat jammer om te horen, ik ben bezig om hetzelfde actie te regelen maar ik kan geen links vinden of het actie. Wil je a.u.b. de link posten?
Ik zie wel dat er een actie is voor een Harman Kardon Onyx 4 speaker:
https://mobielshop.kpn.com/mobiel/samsung/galaxy-s9/zwart-256gb/zorgeloos-standaard/2-jaar
Mischien kom je hier mee in aanmerking?
link is inmiddels weg (natuurlijk)
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag NPB72, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Allereerst vind ik tof om te horen dat je weer voor KPN hebt gekozen! Wel is het hartstikke jammer dat je nu deze ervaring meekrijgt, en dat je je nu misschien ook een beetje opgelicht voelt. Ik heb de website er meteen even bij gepakt, zowel van Samsung als van KPN. Ik heb het volgende gevonden hierover (beetje naar beneden scrollen):
Kocht jij tussen 15 oktober 2018 en 18 november 2018 een Samsung Galaxy S9 of S9+ met abonnement bij KPN? Dan krijg je een zwarte draadloze on-ear hoofdtelefoon AKG Y500 t.w.v. € 149,- cadeau! Registreer jouw product vóór 2 december 2018 op de Samsung promotiepagina

Kocht jij tussen 14 september en 18 november 2018 een Samsung Galaxy S9, S9+ of Note9 met abonnement bij KPN? Dan krijg je een Rijksmuseum pack t.w.v € 75,- cadeau! Registreer jouw product vóór 2 december 2018 op de Samsung promotiepagina.

Ik zie helaas nergens 19 november.. Het kan zijn dat er tot 19 november stond, dat kan ik niet achterhalen. Maar tot 19 november betekend tot en met 18 november. Dat kan erg verwarrend zijn!

Wil je nu alsnog gebruik maken van de huidige actie (verlaagde prijs) dan kan je binnen 14 dagen annuleren. Je moet dan wel het toestel inleveren en opnieuw een bestelling plaatsen.. Omslachtig, maar helaas kan dit niet op een andere manier.

PS: De actie met de Harman Kardon speaker is alleen voor een nieuw 2-jarig Zorgeloos abonnement en geldt niet voor een verlenging!
Beste Susan
Ik heb 19 !! November dit toestel aangeschaft op de KPN site terwijl daarbij die goederen aangeboden werden. Die werden dus aangeboden terwijl de actie al afgelopen was. Ik heb er dus gewoon recht op conform klantenbescherming en telefoon terug brengen (geinstaleerd en al) ga ik logischerwijs niet doen. Is iemand van KPN genegen mijn casus te bekijken mij als klant te helpen ? . Is gewoon een feit dat mij iets aangeboden is wat niet klopt.

Groetjes Niels
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Niels,

Ik begrijp je reactie, maar ik heb het opgezocht en de actie was tot 19 november, dus tot en met 18 november. Bestellen op 19 november (rond 09:50 in de ochtend) valt dus niet meer onder de actievoorwaarden, dat ik zoals ik het begrijp. Indien de website op dat moment nog niet bijgewerkt was, is dat uiteraard onze fout. Dat is lastig te achterhalen, of je moet er destijds nog een foto van hebben gemaakt of iets dergelijks.

Maar de actie gaat vanuit Samsung, dus of we dit nog kunnen regelen durf ik niet te zeggen daar ben ik heel eerlijk in. Wat ik kan doen is een klacht hierover voor je indienen, om te kijken wat er mogelijk is in deze situatie. Wil je laten weten of je dat wil? Zo ja, vul dan ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer. Dan heb ik alle gegevens die ik moet hebben!
Hoi Susan
Als je dat wilt doen heel graag.
Ik heb het formulier ingevuld.

Groetjes niels
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Niels, zeker wil ik dat voor je doen. Op voorhand moet ik dus aangeven dat ik verder geen invloed op de uitkomst heb, en een andere afdeling dit gaat beoordelen. Het kan dus ook zijn dat je een antwoord krijgt waar je niet op zit te wachten, daar wil ik je wel even voor waarschuwen. De klacht is in ieder geval ingediend, en de klachtenafdeling neemt vanzelf (zo snel mogelijk) contact met je op hierover! Hopelijk komen jullie tot een passende oplossing samen.
Susan!
Dank voor je hulp

Grtjes
Ik heb ook dezelfde vraag, maar heb ruim voor de einddatum besteld, maar heb zowel geen mail als de koptelefoon ontvangen (waar ik recht op heb!)
Leest KPN uberhaupt wel op het forum mee .... nog totaal geen reactie !!

Reageer