Beantwoord

Activatie van simkaart werkt niet.

• 25 september 2018
  • 5 reacties
  • 231 keer bekeken

Hallo,

Even een vraag: ik had een oude SIM-kaart liggen die ik nu wil gaan gebruiken.
Er stond geen telefoonnummer op vermeld maar die heb ik zelf via een andere manier weten te achterhalen. Echter na het invullen van het mobiele nummer + simkaart nummer op www.kpn.com/simkaartactiveren krijg ik de volgende melding "Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens."

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen of voor mij de SIM kaart handmatig kunnen activeren?

Bedankt alvast.

Mvg. Jan
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 september 2018, 20:46

Goedenavond Jan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik dacht, ik pak deze gelijk even op omdat zonder simkaart zitten niet heel fijn is. Je geeft aan dat de simkaart al een tijdje thuis ligt, gaat het in dit geval om een prepaid simkaart of om een abonnement? Want een oude simkaart bij een abonnement is natuurlijk zonde, aangezien je er dan maandelijks voor betaald. Op het moment dat het prepaid is, dan zal je de simkaart na 6-9 maanden inactiviteit niet meer kunnen gebruiken en is het nummer uit de lucht gehaald.

In jouw Forum profiel zie ik alleen nog je postcode en huisnummer, daar kan ik helaas niet heel veel mee. Zou je het 06-nummer en simkaart nummer kunnen invullen bij 'Persoonlijke opmerkingen'? Dan kan ik even verder in de systemen duiken voor je.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @JanTester93
Vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Heb de gegevens voor zover bekend ingevuld.
Hoe lang duurt het meestal voordat iemand via het forum assistentie verleent?
Reputatie 7
Badge +19
Ik denk dat ze vandaag of morgen wel reageren, Jan
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Jan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik dacht, ik pak deze gelijk even op omdat zonder simkaart zitten niet heel fijn is. Je geeft aan dat de simkaart al een tijdje thuis ligt, gaat het in dit geval om een prepaid simkaart of om een abonnement? Want een oude simkaart bij een abonnement is natuurlijk zonde, aangezien je er dan maandelijks voor betaald. Op het moment dat het prepaid is, dan zal je de simkaart na 6-9 maanden inactiviteit niet meer kunnen gebruiken en is het nummer uit de lucht gehaald.

In jouw Forum profiel zie ik alleen nog je postcode en huisnummer, daar kan ik helaas niet heel veel mee. Zou je het 06-nummer en simkaart nummer kunnen invullen bij 'Persoonlijke opmerkingen'? Dan kan ik even verder in de systemen duiken voor je.
Reputatie 7
Badge +20
@JanTester93, ik heb geen reactie meer gehad en zie ook het 06-nummer niet ingevuld.. Kan ik hier nog bij helpen, of heb je de simkaart al op een andere manier kunnen activeren (dat hoop ik wel, anders duurt het erg lang!)?

Reageer