Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet, telefoonnumer onbekend

  • 26 November 2019
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik heb een nieuw mobiel aangeschaft en moest hiervoor een kleinere simkaart. Hierbij wil ik mijn eigen nummer behouden. Nu wil ik deze nieuwe simkaart activeren via de site, maar krijg ik steeds de melding “Het mobiele telefoonnummer is onbekend. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.” Terwijl dit wel echt mijn nummer is. 

Kan iemand mij hier mee helpen?

 

Met vriendelijke groet, Merle

icon

Beste antwoord door Bart_ 26 November 2019, 12:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Merleaa Ik vermoed dat je aanvraag tot nummerbehoud de achterliggende reden is. Misschien sta je nu nog onder contract bij je huidige provider en moet je nummer nog overgaan naar ons? Dan is het logisch dat ons systeem je mobiele nummer nog niet herkent, namelijk. Zal ik het voor je nakijken? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Merleaa Heb je inmiddels al meer duidelijkheid gekregen? Mocht je nog hulp nodig hebben dan lees ik het graag! 

Reageer