Activeringskosten verschillen bij een externe aanbieder

• 16 mei 2015
  • 1 reactie
  • 147 keer bekeken

Hallo,

Wij willen graag een tablet bestellen met een abonnement van KPN.

Als wij dit via KPN doen moeten we hiervoor ondanks dat we al meerdere producten van KPN hebben 30 euro activeringskosten voor betalen.

Nou hebben we natuurlijk ook op andere sites gekeken, en nou blijkt dat als wij een tablet via coolbleu bestellen we maar 9,95 aan activeringskosten hoeven te betalen voor hetzelfde KPN abonnement.

Hoe kan het dat daar zo'n groot verschil in zit?

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid. 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Nickyhihi, 

Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat je een abonnement bij ons wilt bestellen. Een tablet is natuurlijk helemaal handig om te hebben en deze kun je makkelijk meenemen 🙂. Dat vind ik zelf heel handig aan mijn eigen tablet. Heb je al een mooie tablet op het oog? Externe aanbieders hanteren hun eigen acties en aanbiedingen, hier staat KPN los van en dit bepalen ze geheel zelf. Hierin kan ook verschil zitten in de activeringskosten van het abonnement. Ik begrijp dat dat gek overkomt, omdat je natuurlijk een abonnement bij KPN afsluit. Hopelijk is het zo iets duidelijker waarom de prijzen kunnen verschillen. Als je verdere vragen hebt of ik kan je helpen, spreek me dan gerust aan 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer