Beantwoord

Adres in startscherm Samsung

• 7 juni 2018
  • 12 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Op mijn startscherm staat een adres ( onder temp. Datum en klok.)
Het is niet mijn adres en ik weet niet hoe het daar is verschenen
Als ik erop druk verschijnt er een kader maar het laat zich niet verwijderen.
Kijken in google maps levert ook niets op.
Wie weet een oplossing?

Samsung j3 2016

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door wjb 7 juni 2018, 19:43

was even een gok met rivierenbuurt 😉 haha dat zit namelijk wel in amsterdam :PEn in Utrecht, Amersfoort, Den haag, Deventer, Groningen en ik denk nog wel een paar meer.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Heb je dit toestel tweedehands gekocht?
Reputatie 3
Badge
Hallo wjb

Nee het was een nieuw toestel ( 2 jaar geleden ) en het verscheen zomaar een paar weken geleden.
Peter.
Reputatie 7
Kan je hier eens een screenshot plaatsen van dat startscherm.
Reputatie 3
Badge
Ik weet niet of je hieraan iets hebt.
Reputatie 2
Badge
Dat is het weer app. en in combinatie met je gps, gaat het de weer geven samen met jou positie. als je erop dubbel drukt en in opties gaat, zal er een slider zijn waar je de gps positie niet wilt gebruiken 🙂
Reputatie 3
Badge
Dank je.
Adres verdwenen. Plusje verschenen, maar daarmee kan ik wel leven.

Groet
Peter.
Reputatie 2
Badge
@petersteinmeije Als je Amsterdam als stad erbij zet, heb je het weer van amsterdam, dat is altijd handig 😉
Reputatie 7
@petersteinmeije Als je Amsterdam als stad erbij zet, heb je het weer van amsterdam, dat is altijd handig ;)Tenzij je nooit in Amsterdam komt. Utrecht lijkt me voor @petersteinmeije beter.
Reputatie 2
Badge
@petersteinmeije Als je Amsterdam als stad erbij zet, heb je het weer van amsterdam, dat is altijd handig ;)Tenzij je nooit in Amsterdam komt. Utrecht lijkt me voor @petersteinmeije beter.

was even een gok met rivierenbuurt 😉 haha dat zit namelijk wel in amsterdam 😛
Reputatie 7
was even een gok met rivierenbuurt 😉 haha dat zit namelijk wel in amsterdam :PEn in Utrecht, Amersfoort, Den haag, Deventer, Groningen en ik denk nog wel een paar meer.
Reputatie 2
Badge

Utrecht niet, heb op google maps gekeken. er is wel een rivierenwijk 😃 hahaha
Reputatie 3
Badge
Als ik niet op de telefoon moest pielen, zou ik wel
Ingaan op deze fascinerende dialoog, maar hoe geef ik aan dat wat mij betreft het probleem is opgelost.

Reageer