Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Agenda overzetten samsung galaxy A5

Hoi,
ik wil mijn agenda van mijn galaxy prime overzetten naar galaxy a5, dit lukt me niet.

Hellup,

alvast bedankt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 17 juli 2017, 16:59

Hoi,

Ah. Dat gaat niet lukken met de gewone agenda. Als je de standaard agenda wilt gebruiken moet je je outlook account toevoegen via (Android) Instellingen en dan Accounts. Daar kan je hotmail/outlook als Exchange account toevoegen. Dan synchroniseert ie email en agenda.

De Outlook app werkt buiten dit alles om. Je kan ook de agenda in de outlook app gebruiken. Daar staat alles al wel in.

Robin

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Is dit en lokale agenda of staat die op een account zoals Gmail, Icloud, of Outlook?
de agenda op nieuwe telefoon is standaard van Samsung (denk ik). Mijn gegevens (agenda)staan wel in mijn Hotmail, maar krijg ze niet in de agenda die standaard op A5 staat

alvast bedankt,

Jeanne
Reputatie 6
Badge +17
Heb je je Hotmail/Outlook account als Exchange toegevoegd? Alleen dan krijg je ook direct de agenda er bij. Als je hem als IMAP toevoegen krijg je alleen email.
Ik heb gewoon outlook erop gezet. Mijn mail en agenda is te zien op outlook, maar ik wil alle afspraken gewoon in de agenda zien. Ook die van vorige maanden. In mijn outlook zie ik ze wel. Maar niet in de agenda app.
Ik snap niet precies wat je bedoelt. (Ligt aan mij hoor).
Groetjes Jeanne
Reputatie 6
Badge +17
Hoi,

Ah. Dat gaat niet lukken met de gewone agenda. Als je de standaard agenda wilt gebruiken moet je je outlook account toevoegen via (Android) Instellingen en dan Accounts. Daar kan je hotmail/outlook als Exchange account toevoegen. Dan synchroniseert ie email en agenda.

De Outlook app werkt buiten dit alles om. Je kan ook de agenda in de outlook app gebruiken. Daar staat alles al wel in.

Robin
Het lukt niet helaas. Gebruik de outlook agenda dus maar.
Toch bedankt!

Jeanne

Reageer