Beantwoord

Agenda's koppelen in smartphones

• 6 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 19137 keer bekeken

Reputatie 1
hoe koppel ik onze agenda's in onze smartphone's?
icon

Beste antwoord door Erik_ 7 oktober 2016, 12:18

Dank je, opajo. Je kalender in de S-Planner is gekoppeld aan een account. Dit kan je Google account zijn of een aparte Samsung account. Wat je dan kunt doen is deze vervolgens ook toevoegen aan de S-Planner van je vrouw (en vice versa). Ik lees op internet dat Samsung gekoppelde kalenders niet altijd goed synchroniseren. Dus je zou dan beter een aan je Google account gekoppelde kalender kunnen gebruiken.

In de S-Planner op het toestel van je vrouw kun je dan in het instellingen menu een account toevoegen. Je vult dan de gegevens van jouw Google account in. Deze wordt dan in haar S-Planner weergegeven en ze kan er dan ook dingen inzetten als ze zou willen. Vervolgens doe je hetzelfde in jouw S-Planner maar dan met haar gegevens. Vink in beide toestellen aan dat de Google account mag synchroniseren, dan zou het moeten werken.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey opajo, welkom terug! Wat bedoel je precies met je vraag, kun je iets meer toelichting geven? Wil je dat meerdere agenda's op meerdere smartphones in te zien zijn? Of één agenda op verschillende smartphones? Om wat voor agenda gaat (Google calendar, de ingebouwde agenda van de telefoon of een andere) en welke telefoons?
Opaja, als je hetzelfde google account of meerdere accounts op al je apparaten installeert, kun je alles synchroniseren. Mails, contactpersonen, agenda's ed. In je settings kan je aanzetten wat je wel en wat je niet synchroniseren wilt...
Reputatie 1
Het gaat om de smartphone's van mijn vrouw en mij. Beide zijn van het merk samsung.
De bedoeling is om de s planners van ons te koppelen ivm afstemming van onze agenda's
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, opajo. Je kalender in de S-Planner is gekoppeld aan een account. Dit kan je Google account zijn of een aparte Samsung account. Wat je dan kunt doen is deze vervolgens ook toevoegen aan de S-Planner van je vrouw (en vice versa). Ik lees op internet dat Samsung gekoppelde kalenders niet altijd goed synchroniseren. Dus je zou dan beter een aan je Google account gekoppelde kalender kunnen gebruiken.

In de S-Planner op het toestel van je vrouw kun je dan in het instellingen menu een account toevoegen. Je vult dan de gegevens van jouw Google account in. Deze wordt dan in haar S-Planner weergegeven en ze kan er dan ook dingen inzetten als ze zou willen. Vervolgens doe je hetzelfde in jouw S-Planner maar dan met haar gegevens. Vink in beide toestellen aan dat de Google account mag synchroniseren, dan zou het moeten werken.

Reputatie 1
Beste Erik, dank je wel voor je reactie. Ik ga het gelijk proberen en zo gauw het gelukt is laat ik het weten.
Met vriendelijke groet, Opajo

Reageer