Beantwoord

AKG koptelefoon actie

• 12 december 2018
  • 3 reacties
  • 2425 keer bekeken

Ik heb eind oktober/begin november mijn abonnement verlengd en daarbij de nieuwste Samsung besteld. Hierbij hebben jullie een actie gehad voor een AKG koptelefoon ter waarde van EUR 150. Ik heb netjes alles ingevuld (met onderbouwing van de noodzakelijke gegevens), maar tot op heden heb ik van jullie helemaal geen reactie ontvangen.

Ik heb recht op deze koptelefoon en wil deze dan ook z.s.m. ontvangen. Daarom is mijn vraag wat de status is het opsturen van deze koptelefoon en wat de reden is dat ik tot op heden nog steeds deze koptelefoon niet heb ontvangen (of een bericht daaromtrent heb mogen ontvangen.

Groet,
Cindy
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 december 2018, 19:58

Hoi Cindy, zoals afgesproken mijn reactie vanavond 🙂 De actie van de koptelefoon is een actie die niet via KPN zelf loopt. Wij bieden hem aan, maar het aanvragen van en vragen over het product gaan via Samsung in dit geval! Wat precies heb je netjes ingevuld destijds? De gevraagde gegevens op de promotiepagina van Samsung? De actie is inmiddels afgelopen, maar je kan dan contact opnemen met Samsung hierover, via de link onder op deze pagina. Zij hebben die promotie namelijk aangeboden destijds. Hopelijk ontvang je alsnog snel je antwoord en duidelijkheid hierin!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Cindy, zoals afgesproken mijn reactie vanavond 🙂 De actie van de koptelefoon is een actie die niet via KPN zelf loopt. Wij bieden hem aan, maar het aanvragen van en vragen over het product gaan via Samsung in dit geval! Wat precies heb je netjes ingevuld destijds? De gevraagde gegevens op de promotiepagina van Samsung? De actie is inmiddels afgelopen, maar je kan dan contact opnemen met Samsung hierover, via de link onder op deze pagina. Zij hebben die promotie namelijk aangeboden destijds. Hopelijk ontvang je alsnog snel je antwoord en duidelijkheid hierin!
Reputatie 7
Badge +21
@Cindy1981, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je voldoende informatie hebt ontvangen hiervoor? Zo niet, dan hoor ik het graag!
@Cindy1981, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je voldoende informatie hebt ontvangen hiervoor? Zo niet, dan hoor ik het graag!

Ik heb inmiddels wel contact met Samsung en het is in behandeling, maar wacht nog op terugkoppeling. In dat opzicht handelt KPN veel sneller naar aanleiding van een vraag.

Jouw hulp is wel heel goed gweest om met de juiste mensen van samsung in contact te komen.

Thanks!

Reageer