Alleen noodoproepen op Samsung S7

• 19 september 2017
  • 12 reacties
  • 1111 keer bekeken

Hallo kpn. Ik heb een samsung galaxy s7.
Laatst heb ik hem laten vallen en is het scherm kapot gegaan. Aangezien ik geen verzekering heb heb ik hem laten elders laten maken. Glas, lcd allemaal keurig vervangen en ales werkt.

Tot ik in huis kwam en zag staan alleen nood oproepen. Ik kan niet bellen en internetten. Wifi werkt wel. Buiten doet alles het zolang ik niet onder een afdak sta.

Hiervoor deed ie het ook in huis perfect.
Bij de reperateur in het pand doet ie het wel.

Heb mijn sim al in andere tel geprobeerd die doet het. Zou het kunnen zijn dat de atenne misschien kapot is?

Hebben jullie enig idee?

Mvg Chris

12 reacties

Hey Epi, bij mij is het niet opgelost helaas ben nog ff met die telefoon door gegaan maar na een tijdje had ik alleen nog maar strepen in mijn beeld :/

Lang leve de kwaliteit van tegenwoordig.
Heb nu een Wileyfox telefoon. Kost een vierde van Samsung en net zo goed

Thanks voor je antwoord! Overigens kan ik nu weer gewoon bellen. Er was blijkbaar ook een storing bij KPN, dus wellicht had het daar mee te maken...

Nu moet ik sowieso weer eens een nieuw toestel hebben, dus zal jouw telefoon meenemen in de overweging voor een nieuwe! 🙂
Hey Epi, bij mij is het niet opgelost helaas ben nog ff met die telefoon door gegaan maar na een tijdje had ik alleen nog maar strepen in mijn beeld :/

Lang leve de kwaliteit van tegenwoordig.
Heb nu een Wileyfox telefoon. Kost een vierde van Samsung en net zo goed
Ha allen,

Ik heb het zelfde probleem, alleen ik heb nog wel internet via lte, maar kan alleen bellen voor nood oproepen. Als ik wil bellen, krijg ik: niet aangemeld op netwerk. (Maar kan dus wel internetten.) En vanochtend werkte het nog wel

Hoe heb jij dat opgelost?

Groeten,
Badge +5
Heel apart, ik kan er dan ook geen verklaring voor vinden. Misschien dat een van de andere forum gebruikers nog tips kunnen geven als ze dit topic voorbij zien komen 🙂
Sim kaart doet het prima in andere telefoon. En heb 2 dagen terug een hard reset gedaan maar hielp ook niet helaas.
Badge +5
Heel jammer dat het niet werkt met de antenne's. De simkaart werkt wel gewoon goed in een andere telefoon? Heb je de software al eens helemaal terug gezet naar de fabrieksinstellingen?
Nou vandaag mijn tel uitgeprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. 2 nieuwe antennes erin..
Buiten doet hij het maar zodra ik in een huis of winkel loop geen bereik en Alleen Noodoproepen.

Met kpn gebeld en die komen met het verhaal dat de 2 dichts bijzijnde zendmasten allebij niet op mijn woonplaats gericht staan en dat het daar door kan komen dat ik geen bereik heb... hiervoor deed ie het overal ook binnen.. nu alleen buiten nog. Zelfs in grote steden doet ie het binnen niet. Zwak excuus vind ik het van kpn.

Maar goed weet dus niet waar het aan ligt.. word de rest van me contractduur maar een oude tel gebruiken 😖
Hey Jiske, hij heb 2 nieuwe antennes besteld. Die zouden vandaag binnen komen. Denk dat ik vanmiddag en anders morgenochtend mijn tel kan ophalen. Ik zal het zeker hier even laten weten zodra ik hem terug heb
Badge +5
Heb hem vanmiddag weer terug gebracht en gevraagd of hij kon kijken of met het vervangen van de antenne. Hopelijk lost dit het op. Ik zal het hier laten weten.
En Chr1iss hoe is het afgelopen? Wij horen het graag!
Reputatie 7
Ik zal het hier laten weten.Graag. Men geeft hier veel te weinig terugkoppeling dus dat zou fijn zijn. Ik ga ervan uit dat een nieuwe antenne het zal oplossen.
Jammer dat die smartphones zo slecht valbestendig zijn. Mijn gewone gsm (ja, die gebruik ik nog 😉) is al tig x gevallen.
Heb hem vanmiddag weer terug gebracht en gevraagd of hij kon kijken of met het vervangen van de antenne. Hopelijk lost dit het op. Ik zal het hier laten weten.
Reputatie 7
Het kan inderdaad zo zijn dat bij de val de antenne ook zodanig is beschadigd dat ie nu minder gevoelig is. Kennelijk zit je thuis verder van een zendmast af dan de winkel waar je hem hebt laten repareren. Is het een optie om daar de antenne nog te laten checken/vervangen?

Aan je simkaart / verbinding / kpn-netwerk ligt het niet.
Heb mijn sim al in andere tel geprobeerd die doet het.

Reageer