Altijd pech, nieuwe mobiel instellen lukt niet goed

  • 4 December 2020
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

van mijn Samsung S7 werd de batterij twee keer zo dik, zodat het deksel er afgedrukt werd? mocht hem niet meer gebruiken. moest in de KPN-winkel een nieuwe kopen, dat werd een S20 5G. betaal nu ruim 600 euro, en 14 dagen later krijg je een aanbieding voor ruim 500? dat is wel zuur! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Van wie moest je hem bij de KPN winkel kopen dan, je kon hem ook elders aanschaffen.

En ja, dat is het iritante van aanbiedingen, ze zijn er niet altijd en soms zit je er dik naast.

Maar als je er net zo lang mee doet als de S7 valt het over de jaren gezien wel weer mee.😉

de S7 was bijna 4 jaar oud. ik kan niet zonder, en vroeg in de winkel waarom het deksel los ging. herinnerde me wel dat de batterij kon gaan branden. de verkoopster schrok en adviseerde om hem niet meer in de zak te steken. door mijn thuissituatie moest ik wel! dus direct een nieuwe gekocht. de S20 is zó geavanceerd, dat ik hoop dat ie kan wat de S7 altijd voor mij deed. krijg KPN veilig niet meer aan de praat? inloggen lukt niet. alles onjuist, maar het nieuwe wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als het oude? wou dat ik zo'n geheugen had. mobiel betalen lukt niet, geen pas gekozen? staan er meer in die allang niet meer dienen. app geïnstalleerd met mijn goeie pas, dat bedoel ik. de vooruitgang hou je niet tegen. :frowning2:

Dat probleem heb ik ook met apps, je bent dagen bezig voordat alles het weer doet.

Gelukkig gaat het meeste bij mij automatisch met de back-up mogelijkheid, vroeger was ik 3 dagen nummers aan het invoeren, die tijd is gelukkig over.

automatic back-up doet bijna alles, alleen persoonlijke instellingen kennelijk niet? 

probeer classicfm .nl te beluisteren? gaat niet. je klok loopt voor. er kan geen privéverbinding tot stand worden gebracht  omdat datum en tijd van je apparaat onjuist zijn? net::err-cert date-invalid 

datum en tijd updaten   ;  automatisch netwerk  lijkt me allemaal helemaal goed. 

hoe kan ik nu muziek horen? 

wie bedenkt het!