Beantwoord

annulering van bestelling

  • 11 December 2020
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Hallo, weet iemand hoe lang het duurt alvorens je je geld terugkrijgt van een annulering

verhaal is deze   ik heb besteld bij kpn een iPad tablet apple 10,2 inch wifi 128 gb space gray op 09-09-2020

op 18-10 ( kpn heeft ruimschoots de tijd gehad om te leveren) , en bij mediamarkt kan ik hem zo op halen, dus heb ik hem op 18-10-2020- geannuleerd 

nadien heb ik van kpn niets meer vernomen  ook wordt er geen geld teruggestort ( terwijl dit toch wettelijk binnen 14 dagen dient te geschieden  

 

hoe lang duurt dit bij kpn    weet iemand dit of heeft iemand dezelfde ervaring hieromtrent 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 16 December 2020, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @keske de gedupeerde, welkom op het forum.

Als jij jouw bestelling al op 18-10 hebt geannuleerd had jij het geld natuurlijk al een poosje geleden op jouw rekening terug mogen verwachten. Ik raad jouw aan om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 0800-0402, dan kunnen zij uitzoeken wat er precies is gebeurt en zorgen voor een passende oplossing.