Beantwoord

Annulering verlenging met toestel

• 7 september 2018
  • 3 reacties
  • 478 keer bekeken

Ik heb maandag 3 september contact gehad over het annuleren van mijn verlenging met toestel. Het toestel had ik onrvangen en mij werd gezegd het toestel terug te sturen. Dan zou de verlenging worden geannuleerd. Ik heb het toestel direct geretourneerd. Krijg ik net een e-mail met een etiket dat ik op het pakketje moet plakken. Via track&trace kan ik zien dat mijn pakketje op 5 septembet al door Ceva logistics is ontvangen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 september 2018, 09:29

Goedemorgen Debby, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer dat je jouw verlenging hebt geannuleerd! Maar je zal hier vast je reden voor hebben 😉 Op welke manier heb je het retour gestuurd? Via KPN, Antwoordnummer 17008, 2501VG Den Haag? Of op een andere manier?

Heb je inmiddels ook al telefonisch contact gehad hierover? Zo niet, dan help ik je graag verder om hier meer duidelijkheid in de krijgen. Kan je dan jouw postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en retourbewijs (bij persoonlijke opmerkingen) invullen in jouw Forum profiel?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @debby1808
Misschien het beste om even met 0800 0105 te bellen.
Overigens lijkt het me geen probleem omdat je al gezien hebt dat het ontvangen is.
Bewaar het bewijsje goed, dan is er niets aan de hand.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Debby, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer dat je jouw verlenging hebt geannuleerd! Maar je zal hier vast je reden voor hebben 😉 Op welke manier heb je het retour gestuurd? Via KPN, Antwoordnummer 17008, 2501VG Den Haag? Of op een andere manier?

Heb je inmiddels ook al telefonisch contact gehad hierover? Zo niet, dan help ik je graag verder om hier meer duidelijkheid in de krijgen. Kan je dan jouw postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en retourbewijs (bij persoonlijke opmerkingen) invullen in jouw Forum profiel?
Reputatie 7
Badge +20
@debby1808, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je er via een andere manier achter bent gekomen en het opgelost is?

Reageer