Beantwoord

App doet iets raars met live MTV kijken

  • 20 July 2019
  • 13 reacties
  • 390 keer bekeken

Hi, tv kijken via de app gaat normaalgesproken prima, maar altijd als ik MTV wil kijken op mijn telefoon gebeurt er iets raars. Ik krijg namelijk nooit het programma te zien wat er op dat moment op is, maar altijd a-list muziek lijst of zoiets. Ik krijg wel consequent hetzelfde muziek programma te zien, dus het lijkt ook niets iets randoms of een storing ofzo. Maar ik kan dus nooit via mijn telefoon MTV kijken. Via mijn iPad gaat het gek genoeg wél goed en wordt er gewoon afgespeeld wat er op dat moment op is. Ik heb dit probleem ook echt alleen met MTV, alle andere zenders doen het gewoon via de app. Weet iemand waardoor dit wordt veroorzaakt en of ik er iets aan kan doen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 July 2019, 10:16

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Nonolimit, Welkom op het forum. Goed dat je aangeeft dat het met MTV niet helemaal goed gaat via de app op jouw telefoon. Ik kan niet verklaren hoe dit kan. Ik heb het zelf zojuist gecontroleerd, maar bij mij gaat alles goed. Heb je de kanalen gecontroleerd? Je hebt namelijk 2 Mtv kanalen. MTV en MTV 24. Als ik je bericht zo lees, lijkt het erop dat je op de app kijkt naar MTV 24. Wil je dit eens controleren?

Hi Marina,

Ik heb even gekeken en het gaat om MTV HD. MTV Music24 hebben wij niet in het pakket zitten zoals je op het 2e screenshot kunt zien. Wel ben ik erachter gekomen dat het op de "gewone" MTV wél goed gaat en er wél wordt afgespeeld wat er nu op tv is. Het probleem lijkt hem dus in de HD zender van MTV te zitten

Reputatie 7
Badge +19
@Nonolimit, Oké dat is goed om te weten 🙂 Heb je de app op updates gecontroleerd en/of opnieuw gedownload om te kijken of je het probleem hiermee oplost? Als dat niet helpt, wil je dan aangeven op welke telefoon je de app gebruikt? Dan geef ik het door aan mijn collega's van iTV online. Zij kunnen verklaren of uitzoeken hoe dit kan.
Hi Marina,

Geen updates dus heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heeft helaas niet geholpen (zie screenshot). Ik heb een Samsung Galaxy S9, op mijn iPad Air 1 werkt het wel naar behoren. Ik stuur ook even de software versie van mijn telefoon mee in een screenshot, misschien hebben je collega's daar nog wat aan. Software is wel up to date. Mijn iPad zit momenteel op iOS 12.3.1

Reputatie 7
Badge +19
@Nonolimit, Met deze informatie kunnen we eerst wel uit de voeten. Bedankt daarvoor. Ik verwacht dat ik je in de loop van volgende week weer een bericht stuur met een antwoord of oplossing. Mocht er in de tussentijd iets veranderen, hoor ik het natuurlijk graag 🙂 Voor nu wens ik je een fijn weekend.
Dank, ik wacht het even af!
Hi @Marina_

Nog even een aanvulling: bij mijn vriend zijn telefoon gebeurt hetzelfde. Hij heeft een gloednieuwe Samsung Galaxy S10. Bij hem wordt ook a-list playlist afgespeeld op MTV HD. Het lijkt daardoor een algemeen Android probleem te zijn en lijkt niet aan mijn telefoon te liggen...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Nonolimit, Een collega van iTV online heeft het gecheckt en je kreeg inderdaad op MTV HD altijd de stream te zien van MTV Music24. Een stream van een ''ander'' kanaal. Er stond iets verkeerd geconfigureerd, maar dit is nu gefikst. Kun je dit controleren?
Reputatie 7
Badge +19
@Nonolimit Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Sorry @Marina_ ik ben op vakantie en internet is hier niet bepaald fantastisch. Heb het heel kort gecheckt en volgens mij gaat het nu goed!
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem @Nonolimit. Mocht je later toch nog verschillen zien, stuur mij gerust weer een berichtje. Voor nu wens ik je een hele fijne vakantie!

Reageer