Beantwoord

Apps openen uit zichzelf (op sluimerstand) - Samsung Galaxy S20 FE

  • 19 November 2020
  • 1 reactie
  • 240 keer bekeken


Een aantal weken terug heb ik de Samsung Galaxy S20 FE gekocht. Al sinds het begin opent deze telefoon apps uit zichzelf. Deze staan dan bij de recent gebruikte apps. Ik ben terug gegaan naar de winkel. Hier was het probleem niet bekend en hij zei dat de apps zichzelf openen in de sluimerstand. Hij kon dit probleem niet voor mij oplossen, en zei dat het mogelijk een systeemfout is. Hij heeft mij wel een nieuwe meegegeven, in de hoop dat het probleem was opgelost. Echter openen er nog steeds apps uit zichzelf in de sluimerstand. Nu vroeg ik me af of meerdere mensen dit probleem ervaren en hoe ik dit kan oplossen, aangezien blijkt dat een nieuw toestel niet de oplossing is.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 November 2020, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jolanda333, welkom op het forum!
Dat is wel heel merkwaardig! Dit komt mij zo niet bekend voor. Ik vermoed dat een volledige fabrieksreset misschien nog zou helpen maar als je het op een nieuw toestel ook hebt weet ik dat zo niet zeker.
Ik denk dat je deze vraag misschien het beste ook kunt stellen op het samsung forum. Ik denk dat die hier net iets meer verstand van hebben!