Back up galaxy s5 herstellen

• 9 september 2014
  • 1 reactie
  • 700 keer bekeken

Hallo,

niet zo lang geleden heeft mijn vader de samsung galaxy S5 aangeschaft, na een paar weken zorgeloos van dit toestel te kunnen genieten kwam er een probleem er was een camerafout wanneer mij vader de camera ging openen na een paar dagen elke keer dit te krijgen besloot mijn vader naar de KPN winkel in Purmerend te gaan. Mijn vader legt hun het probleem uit en hun zeggen dat het toestel naar de repair service moet want hun kunnen het maken. Volgens een van de medewerkers moet mijn vader een back up van het toestel maken en kreeg hij een lijstje mee met een stappenplan waar het in 10 stappen uitgelegt staat. Hij vroeg dit aan mij (zijn zoon) om te doen. Ik volg netjes het stappenplan op en wil dus zoals bij stap 9 gemeld staat: Open samsung kies en ''restore'' de back-up. Maar wanneer ik dit wil doen klik ik er op en gebeurt er niks want er is dus van niks een back-up gemaakt trwijl ik alles netjes heb opgevolgd!!! Kan iemand mij hierbij helpen?

groetjes Robin

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste Robin,

Via deze link zie je ook hoe je een back-up kunt maken. Mocht het onverhoopt nog steeds niet lukken, adviseer ik je even met Samsung contact op te nemen. Zij weten alles van hun producten en kunnen je hier verder mee op weg helpen. Succes!

Reageer