batterij is dik Galaxy advance GT-19070

• 2 maart 2014
  • 1 reactie
  • 2524 keer bekeken

Ik heb een abonnement bij jullie(we hebben alles bij jullie) ik heb mij toen een witte Samsung galaxy s advance model GT-19070 laten adviseren, voor mijn gevoel had ik meteen af aan al probleempjes maar werd bij de KNP winkel niet echt serieus genomen, door naar de service desk gegaan, hadden ze het over dat ik eerst een of andere back up moest maken...heb ik geen verstand van!!!

is daarvoor een help desk niet??

nu werd zo`n vijf weken geleden mijn mobiel erg warm terwijl ik `m gewoon in mijn jaszak bij me droeg...vooruit, wel raar maar niet direct wat achter gezocht, nu als ik op wifi zit of op een app valt mijn mobiel om de ongeveer 8 minuten gewoon uit...grote ergenis!

nu is de batterij wat bol...omdat mijn vorige mail account gehackt is ben ik mijn gegevens van KPN ook kwijt, ik heb dus ook geen inzicht nu tot wanneer dit abonnement loopt, ik dacht mei dit jaar...is er een oplossing voor dit probleem?

schijnt een meer voorkomend probleem bij samsung modellen te zijn begreep ik?

ik moet 30 minuten rijden naar een kpn winkel, en wil niet weer voor niets heen gaan om een beetje lacherig weer weg gestuurd te worden!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Mocht u de gegevens niet meer hebben voor mijnkpn dan kunt u ten allen tijden een nieuw account aanmaken, ongeacht dat het nummer al gekoppeld is aan een ander account.

Ik kan niet nakijken welk abonnement u heeft, maar het kan zijn dat er recht is op garantie voor de batterij. Mocht er recht hierop zijn dan kan de helpdesk eventueel een bestelling doen voor een batterij dat deze via de post gestuurd wordt.

Reageer