Beantwoord

Bericht op telefoon om wachtwoord opnieuw in te stellen

  • 5 April 2020
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

ik kreeg opeens het bericht dat op mijn telefoon ik het kpn wachtwoord weer moest instellen. het lukt mij niet om verbinding te maken

icon

Beste antwoord door Brabbeldas 7 April 2020, 09:37

Bekijk origineel

6 reacties

Ik hou het op een valse melding. Dat heet phishing. Criminelen proberen dan je gegevens te achterhalen. Stond er ook een link naar MijnKPN in de mail? Die zal vast naar een valse inlog geleid hebben.

KPN doet dit i.i.g. niet op deze manier.

Ja maar het lukt mij niet meer om emails te ontvangen, ik kreeg wel een bericht van een ongewone activiteit vanuit Ierland, nu wordt gevraagd naar Imap en Smtp gegevens in te voeren. Op mijn PC en tablet werkt de email nog wel goed

 

Op mijn PC en tablet werkt de email nog wel goed

Dan is er met het wachtwoord op zich niks mis.

Check in het emailprogr. op je phone eens je instellingen. Vul ze desnoonds eens opnieuw in.

Dat lukt dus niet omdat outlook vraagt om SMTP opnieuw in te voeren 

 

Ik heb de outlook mobile app verwijderd en weer opnieuw erop gezet, nu werkt alles weer prima

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Brabbeldas, bedankt voor jouw bericht!

Het is erg druk op het Forum, vandaar dat ik nu pas kan reageren. Maar als ik het goed begrijp, is jouw probleem al opgelost door de app opnieuw te installeren op je toestel? :smile:

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Reageer