Beschikbaarheid Huawei Nexus 6P

• 2 november 2015
  • 10 reacties
  • 2131 keer bekeken

Beste,

Vanaf wanneer komt de Huawei Nexus 6P op voorraad bij jullie? 

Gr

Sparta

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

SpartacusNLD schreef op 2 nov '15 om 11:29u

Beste,

Vanaf wanneer komt de Huawei Nexus 6P op voorraad bij jullie? 

Gr

Sparta

Ik denk dat die er niet komt. Voor zo ver ik weet is geen een Nexus bij KPN (of Hi) geweest en zal je deze of bij een externe partij moeten halen. Of zelf de telefoon kopen met een sim-only.

EDIT: K zie net dat de Nexus 5X wel bij KPN komt (https://mobiel.kpn.com/lg-nexus-5x.html ) Ik ben erg benieuwd of de 6P (erg mooie telefoon) ook komt, maar voor alsnog is er geen pagina op de KPN site daarover

Robin

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Sparta, 

Welkom op het forum van KPN! Een hele goede vraag die je stelt, waar ik het antwoord zo niet van paraat heb. Of en zo ja, wanneer we de Huawei Nexus 6P gaan leveren heb ik nagevraagd voor je. Ik wacht hierover nog op antwoord. Zodra ik dit voor je heb, laat ik je dat natuurlijk weten. 

Met groet, 

Cindy

Wil ook graag de Nexus 6P nemen met verlenging. Wacht dan ook met smart hierop. Anders via een externe partij idd. Hou ik dan ook gewoon mijn KPN Compleet?

WesleyBakker schreef op 5 nov '15 om 10:24u
Wil ook graag de Nexus 6P nemen met verlenging. Wacht dan ook met smart hierop. Anders via een externe partij idd. Hou ik dan ook gewoon mijn KPN Compleet?

Ik heb ondertussen al besteld via CB. Zij geven aan dat KPN compleet gewoon van kracht blijft! 

Reputatie 7
Badge +30

SpartacusNLD schreef op 5 nov '15 om 10:38u

WesleyBakker schreef op 5 nov '15 om 10:24u

Ik heb ondertussen al besteld via CB. Zij geven aan dat KPN compleet gewoon van kracht blijft! 

Dit klopt, je krijgt namelijk gewoon een KPN abonnement op jouw naam

RobinFlikkema schreef op 5 nov '15 om 10:46u
SpartacusNLD schreef op 5 nov '15 om 10:38uWesleyBakker schreef op 5 nov '15 om 10:24uWil ook graag de Nexus 6P nemen met verlenging. Wacht dan ook met smart hierop. Anders via een externe partij idd. Hou ik dan ook gewoon mijn KPN Compleet?

Dit klopt, je krijgt namelijk gewoon een KPN abonnement op jouw naam

Top! Heb nog een maandje te doen met m'n huidige abo dus we wachten het rustig af. Hoop echt dat ie er komt bij KPN...

Reputatie 7
Badge +24
en ; ik heb nog niks gehoord van de afdeling die hierover gaat. Ik ben het niet vergeten, maar het duurt wat langer voordat ik antwoord heb. Ik hou jullie op de hoogte hoor!

Cindy_ schreef op 5 nov '15 om 11:05u
@SpartacusNLD en @WesleyBakker; ik heb nog niks gehoord van de afdeling die hierover gaat. Ik ben het niet vergeten, maar het duurt wat langer voordat ik antwoord heb. Ik hou jullie op de hoogte hoor!

eigenlijk zijn jullie hiermee al te laat.. bekijk het aanbod maar op tweakers.net. Op het forum van die site wordt het aantal orders bij websites besproken.. jullie lopen echt veel orders mis op deze manier. Ik heb ondertussen al besteld via CoolBlue (wel met een KPN abbonement natuurlijk) als jullie de telefoon al op de site hadden als pre-order had ik gewoon direct bij jullie besteld. iets voor de toekomst ;) 

SpartacusNLD schreef op 5 nov '15 om 11:11u
Cindy_ schreef op 5 nov '15 om 11:05u@SpartacusNLD en @WesleyBakker; ik heb nog niks gehoord van de afdeling die hierover gaat. Ik ben het niet vergeten, maar het duurt wat langer voordat ik antwoord heb. Ik hou jullie op de hoogte hoor!

eigenlijk zijn jullie hiermee al te laat.. bekijk het aanbod maar op tweakers.net. Op het forum van die site wordt het aantal orders bij websites besproken.. jullie lopen echt veel orders mis op deze manier. Ik heb ondertussen al besteld via CoolBlue (wel met een KPN abbonement natuurlijk) als jullie de telefoon al op de site hadden als pre-order had ik gewoon direct bij jullie besteld. iets voor de toekomst Smiley Knipoog 

Zelfde met de Sony Xperia Z5 Premium. Gewoon jammer dat KPN veel toestellen niet inkoopt en met andere weer veel te laat is.

Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dit bericht nu pas. Maar dit hierboven is niet helemaal waar. T-Mobile heeft "alleen recht" op de Z5 Premium waardoor je deze telefoons alleen via externe aanbieders bij KPN en Vodafone kan krijgen.

Reageer