Beantwoord

Beschikbaarheid Samsung S10e geel

  • 29 May 2019
  • 5 reacties
  • 1436 keer bekeken

Jullie hebben de Samsung galaxy S10e niet beschikbaar in het geel terwijl deze kleur wel bestaat bij bv. de mediamarkt. Komt deze kleur wel beschikbaar? Ik zou deze kleur graag uitzoeken bij het verlengen van mijn abonnement.

Vriendelijke groet 🙂
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 May 2019, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Visje22 . Welkom op het forum.
Helaas is dat type bij ons niet in het geel en ik verwacht ook niet dat we die kleur krijgen. Maar niet getreurd, je kunt ook overwegen om jouw kleurtje bij een retailer te bestellen ( mediamarkt, mobiel.nl etc. ) Je koopt dan het toestel via de retailer inclusief verlenging KPN abonnement. Zij bieden die optie. Mocht je hier meer vragen over hebben, stel ze gerust! De voordelen van compleet blijven allemaal hetzelfde. 🙂
Dit lijkt mij een goede oplossing! Zou ik bij het aanschaffen via een retailer wel recht hebben op de harman kardon speaker die KPN er bij aanbiedt?
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Visje22 De Harman Kardon speaker is een promotie aanbod van Samsung exclusief bij KPN

Kijk op deze Samsung promotiesite:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=L9HUDMHDQXKB2

Hierbij wordt alleen de webshop kpn.com genoemd en een lijst van KPN winkels.
Verdere verkooppunten (zoals retailers als Mediamarkt, Coolblue) staan er niet bij, dus …...
Ik had ook al zo mijn vermoedens, maar wist het niet zeker. Jammer..........ik ga nadenken over mijn keuze.......

Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord!
Ik sluit me aan bij @RBxx . De gratis speaker is helaas geen optie via de retailer. Succes met je keuze en als ik je ergens mee kan helpen, weet je mij te vinden.