Beantwoord

Beschikbaarheid VolTe en bellen over wifi

• 12 november 2018
  • 1 reactie
  • 542 keer bekeken

Hallo Ik heb een Samsung galaxy A5 model SM-A520F
Volgens het internet zou ik moeten kunnen bellen over VoiTe.
Echter heb ik deze keus nergens.
Heb ik hier nog speciale software voor nodig?

Het probleem van mij is dat ik thuis (op de grens NL-DE) heel slechte internet ontvangst heb natuurlijk wel Wifi. Ik wil dan ook graag thuis over Wifi bellen.
Wie kan mij helpen.

Bedankt, Rene

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 12 november 2018, 19:34

Dag Reneterwoord. Je toestel zou inderdaad VoLTE moeten kunnen ondersteunen. Je hebt geen extra software nodig. Je kunt evebn kijken of de optie VoLTE-oproep aan staat. Ga naar: Instellingen > Mobiele netwerken > VoLTE-oproep en zet het schuifje naar rechts.

Dan bellen over wifi: gezien de situatie die je beschrijft kan ik me er alles bij voorstellen. We zijn op dit moment druk bezig met de uitrol hiervan., Daar lees je hier iets meer over. Zoals je zult zien is deze functie op je huidige toestel nog niet beschikbaar. Dat kan uiteraard veranderen en anders zou je hier bij een verlenging rekening mee kunnen houden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Reneterwoord. Je toestel zou inderdaad VoLTE moeten kunnen ondersteunen. Je hebt geen extra software nodig. Je kunt evebn kijken of de optie VoLTE-oproep aan staat. Ga naar: Instellingen > Mobiele netwerken > VoLTE-oproep en zet het schuifje naar rechts.

Dan bellen over wifi: gezien de situatie die je beschrijft kan ik me er alles bij voorstellen. We zijn op dit moment druk bezig met de uitrol hiervan., Daar lees je hier iets meer over. Zoals je zult zien is deze functie op je huidige toestel nog niet beschikbaar. Dat kan uiteraard veranderen en anders zou je hier bij een verlenging rekening mee kunnen houden.

Reageer