Beantwoord

Bestelde telefoon niet op voorraad

  • 23 July 2020
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Badge

21 juli een nieuw abonnement afgesloten met de Samsung galaxy s10 plus 128gb. Origineel wilde ik voor de groene gaan maar die was niet op voorraad, dan maar zwart. Nu is deze ook niet op voorraad…

 

Enig idee hoelang dit kan duren?

icon

Beste antwoord door Susan_ 25 July 2020, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Rick1996, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Zoals ik het nu begrijp uit onze bevoorrading worden de zwarte varianten van de Samsung Galaxy S10 Plus 128GB niet meer verkocht.. Nu is het onduidelijk of jouw bestelling hier bij zit, of nog wel eentje geleverd krijgt. Daarvoor moet ik even je gegevens ontvangen om het na te kijken. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

De groene variant van dit toestel is vanaf morgen weer leverbaar. Dus mocht het zo zijn dat deze zwarte niet meer komt, dan kan je ook nog voor je eerste keus gaan en de groene bestellen! Het is dan een kwestie van je order annuleren (via 0800-0402), even een uurtje wachten tot dit is doorgevoerd en opnieuw jouw bestelling plaatsen. 

Badge

Zojuist geüpdatet 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt @Rick1996! Het is even puzzelen, want zoals het er nu naar uitziet zijn er in totaal 3 orders geweest. De eerste is geannuleerd, de tweede lijkt ook geannuleerd te zijn en de derde die loopt nu nog maar zonder toestel omdat deze niet op voorraad was. Nu hebben ze dit ingevoerd in de winkel in Venlo, klopt het dat je daar bent geweest? Het lijkt me verstandig om daar nog even langs te gaan indien mogelijk om te achterhalen wat er nu aan de hand is. 

Mocht dat niet lukken, dan raad ik aan om alles op jouw adres even te annuleren door met ons te bellen via 0800-0402. En zodra alles geannuleerd is de aanvraag (met de groene variant) alsnog te regelen. Hierdoor loopt het wel wat vertraging op, maar beter goed geregeld dan steeds in onzekerheid zitten over je toestel.

Badge

Hoi Susan,

 

Ik heb inmiddels die bestelling geannuleerd en heb de Samsung Galaxy s20+ gekocht.

Heel erg bedankt voor je hulp!

Â