Beantwoord

bestellen tablet

  • 26 December 2020
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Hallo, al dagen probeer ik om de snelpakker tablet te bestellen ( los toestel). Bij bestelling bevestigen stagneert de site. Via verschillende browsers en toestellen geprobeerd. Vlgs klantenservice probleem bij KPN. Het is voor oudere fam. Zij willen het toestel  oa gaan gebruiken voor beeldbellen via Whatsapp. Is er iemand die een idee heeft hoe wij er wel aan kunnen komen? Klantenservice zegt mij geen los toestel te kunnen verkopen alleen met abonnement. Dit is dus niet wat fam zegt te  willen. Wij zien uit naar reactie! En natuurlijk de tablet😉

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 1 January 2021, 21:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @4mom, bedankt voor je bericht!

Tablets zijn inderdaad alleen online los aan te schaffen. Ik heb het voor de zekerheid gecontroleerd, maar ik kan geen losse tablet voor jou aanvragen. Er is mij geen probleem met het online bestellen bekend. Ik raad je aan om de cookies uit de browsers eens te verwijderen. Daarnaast kan ik je ook aanraden om het eens op een pc of laptop te proberen.