Omdat ik als KPN-klant €25 korting kan krijgen heb ik via mobielshop.kpn.com een smartwatch besteld. Om de een of andere reden lukte betaling via Ideal niet. Helaas geeft de shop geen mogelijkheid dit nog eens te proberen. Er verschijnt wel een melding dat de betaling mislukt is en dat er bij de koerier bij aflevering gepind kan worden.
Op zich geen punt, maar het volgende is dat wel: Na de bestelling te hebben afgerond krijg je een mailtje met een bestelnummer en eveneens een mogelijkheid de bestelling te volgen. Hartstikke mooi indien dit zou werken... Na op de link geklikt te hebben kwam ik op de volgende website:
mijnbestelling.kpn.com/inloggen/ alwaar ik kon inloggen op mijn
"persoonlijke omgeving" Klinkt stoer zoiets toch, ware het niet dat na inlog de volgende mededeling op mijn scherm verscheen:
"Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik." Maximaal een uur, oh geen punt ik wacht wel een uurtje...
Nou inmiddels drie dagen later wacht ik nog steeds... Ik heb navraag gedaan via de klantenservice en daar werd mij verteld dat het
48 uur kan duren voordat de persoonlijke omgeving online staat!
Helaas is er geen enkele koppeling tussen het bestelnummer en het customer systeem van KPN te bemerken. De klantenservice heeft geen inzicht in de bestelprocedure en kan geen informatie geven over de status van de bestelling. Op de website staat trots in groene letters
"Gratis verzending. Voor 21.00 uur besteld = morgen in huis"
Nou vergeet het maar!