Beantwoord

beveigingsnetwerk fout 3

  • 15 June 2019
  • 14 reacties
  • 1187 keer bekeken

Ik krijg bij het activeren de melding, beveiligingsnetwerk fout 3.
Hoe los ik dit op.
icon

Beste antwoord door Tycha 27 December 2019, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Bart! Gaat dit om KPN Veilig? We hebben daar meer meldingen over ontvangen, bijvoorbeeld in Fout 3 bij KPN Veilig. Ik wil dit graag verder uitzoeken. Op welk apparaat ben je aan het installeren? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel? Daarmee kan ik controleren of dit een administratief probleem is.
Reputatie 7
Badge +28
@Bart64: We hebben meer meldingen ontvangen, dit is een storing aan onze kant. Er wordt gezocht naar een oplossing, zodra ik daar meer over weet laat ik het hier weten!
Lees net van fout 3 bij beveiliging bij Bart, bij mij idem op Huawei ik zoek ook een oplossing
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @XXL 5! Goed dat je dit meldt. Welke Androidversie gebruik je? @Bart64: Kun jij dat ook nog aangeven?
Zie dat ik android 5.1 op mijn hyuwei heb,is er dan geen andere beveiliging voor mij?
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb niet begrepen dat we zijn gestopt met de ondersteuning voor Android 5 maar er lijkt wel een storing te zijn die zich alleen op Android 5 voordoet. We werken nog aan een oplossing, zodra ik meer weet laat ik het in dit topic weten.
Dank je Joran
Reputatie 7
Badge +28
@Bart64 @XXL 5: Slecht nieuws. Wij zijn niet per se gestopt met de ondersteuning voor Android 5 maar sinds kort wordt er een nieuw beveiligingscertificaat gebruikt waar Android 5 niet mee kan omgaan. Omdat Android 5 geen updates meer krijgt heeft dat effectief als gevolg dat je KPN Veilig niet meer kunt gebruiken op deze apparaten. Hier is ook geen workaround voor; we moeten de beveiligingscertificaten regelmatig vernieuwen.
Reputatie 1

Ik hoop toch dat fout 3 door kpn opgelost kan worden want welke beveiliging neem je dan? Is er geen alternatief?

Hoi @Florac : Het apparaat waar je deze code krijgt is dus niet meer te updaten na android 5? Want in dat geval zal er geen update komen.

Misschien is er een alternatief beveiligingsprogramma te vinden. Wie weet heeft iemand anders tips.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Florac 

 

Hier staan wat tips zie deze site https://www.topreviews.nl/anti-virus-software/antivirus-voor-android/

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reputatie 1

Ik heb er nu een andere beveiliging opgezet maar had liever die van kpn, je voelt je haast verplicht om een andere tablet te kopen maar dat willen ze waarschijnlijk ook.😕

Jammer dat kpn daar niets aan kan doen.

Reputatie 2

Hier zelfde probleem met oude game tablet, android 5 grrr jammer heb kpn voor 15 apparaten.

Weer die gratis avg erop dan maar helaas. alles KPN hier dus wel jammer maar ja nieuwe tablet pakt hem wel alle andere apparaten gsm tab en pc laptops ook

Â