Beantwoord

Bezorging

• 19 maart 2018
  • 1 reactie
  • 293 keer bekeken

Hallo,

Ik wil een nieuwe telefoon bestellen. Op de gehele site staat boven aan voor 21:00 besteld is volgende dag in huis. Maar als ik op toestel klik en dan naar bestellen ga staat er voor 23:59 besteld is het de volgende dag in huis.

Moet je nou dan voor 21:00 bestellen of voor 23:59 bestellen om hem volgende dag in huis te hebben?
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 maart 2018, 13:18

Dag Fleur. Dat is inderdaad wat verwarrend, als ik het zo zie. Het hangt ook een beetje van het toestel en de beschikbare voorraad af uiteraard. Maar in principe hanteren we het idee dat als je vandaag besteld je het toestel de volgende dag kunt hebben. Bij de meeste toestellen staat inderdaad ‘Voor 23.59 besteld = morgen in huis’ dus dat zou moeten werken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Dag Fleur. Dat is inderdaad wat verwarrend, als ik het zo zie. Het hangt ook een beetje van het toestel en de beschikbare voorraad af uiteraard. Maar in principe hanteren we het idee dat als je vandaag besteld je het toestel de volgende dag kunt hebben. Bij de meeste toestellen staat inderdaad ‘Voor 23.59 besteld = morgen in huis’ dus dat zou moeten werken.

Reageer